Mijn verjaardagscadeautjes!

Op 15 januari werd ik 21 jaar en werd ik verwend met leuke cadeautjes. Ik kreeg een heleboel dingen die al heel lang op mijn wishlist stonden en die ik nu eindelijk kan afvinken. Kijk je mee naar mijn cadeautjes?

Van Yannick kreeg ik het cadeau waar ik toch wel het meest blij mee ben – Bonbon van Viktor&Rolf. Dit parfum rook ik voor het eerst meer dan twee jaar geleden op de luchthaven in Turkije. Sindsdien moet ik in elke parfumerie hem even gaan opspuiten, zo lekker vind ik hem! Ik moet je dan ook niet vertellen dat ik superblij was toen ik dit pakje opendeed.

Van mijn ouders kreeg ik twee paletten van The Balm, ‘In the balm of your hand‘ en ‘the manizer sisters‘. Ik had al langer de make-up van The Balm op het oog, maar vond het net iets te duur om zelf te kopen. Nu kan ik hier dus ook lekker zelf mee experimenteren!

Voor 2016 had ik mezelf een doel opgesteld: zoveel mogelijk van mijn 27(!) flesjes douchegel opgebruiken. Met mijn verjaardag kwamen daar nog eens 12 flesjes van I love… bij, oeps! Gelukkig ruiken ze allemaal superlekker en vind ik deze uitdaging dus helemaal niet zo erg.

Van Yannick zijn ouders en zus kreeg ik de ‘Shiny Happy People‘ gift set van Lush. Ik ben dol op Lush en op citrusvruchten dus deze set is echt op mijn lijf geschreven! In het pakje zit de Happy Hippy douchegel, een groene Fun en een stuk Bohemian zeep.

In de maand van je verjaardag krijg je van The Body Shop een bon van 5 euro, hiermee kocht ik een Vitamine-E scrub. Ik ben benieuwd welk effect deze zal hebben!

Natuurlijk komt er van alles een uitgebreide review aan!

Liefs, Eva

23 gedachtes over “Mijn verjaardagscadeautjes!

  1. Pingback: Picture my week #20 en #21 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

