Picture my week #18: happy birthday to me!

Afgelopen vrijdag (15 januari) werd ik 21 jaar, tijd voor een feestje dus. Dat betekende ook dat ik mij even kon ontspannen tijdens de examens, wat meer dan welkom was! Ik kreeg hele leuke cadeautjes en genoot van een heerlijke taart. Kijk je mee?

Dinsdag had ik mijn tweede examen. Toen dat achter de rug was, kocht ik voor mezelf een lekkere roze donut.
Ik sprong ook snel nog even het Kruidvat en de HEMA binnen, met deze soldenkoopjes als resultaat. De review van de blush vind je hier.

Even een Instagramfoto maken tussen het fotograferen door!
Een throwback naar Boedapest afgelopen zomer, wat een prachtige stad is het toch.

Ik ben dol op mijn nieuwe kwasten van Real Techniques!
Even in bad met Snow Fairy van Lush.

Vrijdag was het mijn eenentwintigste verjaardag!
Mijn VIP-gast mocht natuurlijk niet ontbreken (inclusief zelfgemaakte kroon).

We aten taart en ik kreeg hele leuke cadeautjes, die je zeker allemaal hier voorbij zal zien komen!

Zaterdag had ik alweer mijn laatste examen (joepie!) en onderweg naar Leuven kwam ik heel wat mooie sneeuwlandschappen tegen.
Omdat ik moest wachten op de trein, besloot ik om even bij de Body Shop langs te gaan. In de maand van je verjaardag krijg je daar immers 5 euro korting! Ik koos voor een vitamine-E scrub. Dankzij de bon en de solden betaalde ik nog maar 1 euro, score!

Hoe zag jouw week eruit?

Liefs, Eva

3 gedachtes over “Picture my week #18: happy birthday to me!

Geef een reactie

