Catrice Mandy-rine defining blush

Deze oranje blush verdwijnt binnenkort uit het assortiment en kon ik daardoor scoren aan de helft van de prijs: een echt koopje dus! De defining blush van Catrice belooft een stralende teint en mooie, gecontourde jukbeenderen.

Ik heb echt een zwak voor blushes met mooie patroontjes, dus toen ik dit exemplaar zag liggen gooide ik hem snel in mijn winkelmandje. Bovendien had ik nog geen oranje kleurige blushes, een goed excuus om er een aan te schaffen!

De blush is niet heel erg gepigmenteerd maar daardoor wel gemakkelijk op te bouwen. Hij kleurt je wangen warm oranjerood, een erg mooie kleur als je het mij vraagt! Ik vind het alvast een mooie afwisseling tussen mijn vele roze blushes.

De defining blushes van Catrice kosten €3,59 en zijn te koop bij Kruidvat.

Wat vind jij van deze oranje blush?

Liefs, Eva

 

5 gedachtes over “Catrice Mandy-rine defining blush

  1. Pingback: Picture my week #18: happy birthday to me! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

