3x Essence Longlasting Lipstick

Iedereen heeft ze wel al eens gezien of heeft er enkelen in bezit: de longlasting Lipsticks van Essence. Hiermee tover je in no time een mooi kleurtje op je lippen. Ook ik heb er thuis een aantal liggen, waarvan er drie op dit moment nog verkrijgbaar zijn. Ik review Coral Calling, Love Me en Adorable Matt!

De lipsticks zitten in een sjieke, zwarte huls met een streep in de kleur van je lipstick. Het logo van Essence staat gedrukt op de dop en op de lipstick zelf. Ik vind de verpakking alvast erg mooi!

Van links naar rechts: Coral Calling – Love Me – Adorable Matt!

01 – Coral Calling

Coral Calling is, zoals de naam al doet vermoeden, een koraalkleurtje. Erg leuk en fris voor in de zomer!

13 – Love Me

Love Me is een van de bekendste Longlasting Lipsticks van Essence. Dit lieve roze kleurtje zal veel mensen mooi staan en past perfect bij een everyday look.

14 – Adorable Matt!

Deze felrode topper is mijn favoriet van de drie. Het is van dat prachtig rood dat zowel overdag als ’s avonds heel erg mooi staat. Als je Adorable Matt nog wilt aanschaffen moet je snel zijn, hij verdwijnt namelijk binnenkort uit het assortiment!

De Longlasting lipsticks voelen erg fijn en zacht aan op de lippen en blijven ongeveer 2 à 3 uur zitten. Hierna moet je ze even bijwerken maar dat gaat gelukkig heel gemakkelijk! Voor nog geen 3 euro haal je dus een erg mooie lipstick in huis.

De Longlasting Lipsticks van Essence zijn te koop bij Kruidvat voor €2,39.

Liefs, Eva

 

13 gedachtes over “3x Essence Longlasting Lipstick

  1. Essence heeft zulke prettige lipsticks en uiteraard ontzettend budgetvriendelijk. Alle kleurtjes staan je echt heel erg goed. Ik vind dat koraalkleurige exemplaar wel leuk! Zo’n kleur heb ik nog niet in mijn bezit. 🙂

  2. Ik moet er toch maar een keer een meenemen, de vorige keer heb ik na lang twijfelen toch maar geen meegenomen, volgende keer gaat er zeker een mee

Geef een reactie

