Picture my week #17: examens!

Een dagje later dan voorzien (examenstress!) verschijnt er toch nog een Picture my week. De afgelopen week leerde ik vooral, maar dook ik ook nog eens in mijn stash om leuke producten te ontdekken.

Na lange tijd kleurde ik nog eens in mijn Kleurboek voor Volwassenen, mijn doel is om dit jaar 24 tekeningen te kleuren (2 per maand), nummer 1 is al af!

Ik kocht mijn eerste kwasten van Real Techniques, de travel essentials set. Binnenkort een review!

MOTD.

Op 6 januari kochten we een Driekoningentaart, superlekker!

Ik haalde een paar van mijn mijn Essence lipsticks nog eens boven, deze wil ik vaker gaan gebruiken.

Ook deze twee rode lippies verdienen wel wat meer aandacht. De lipstick van HEMA was trouwens een van mijn eerste reviews op deze blog, je vindt ze hier terug.

Ik ben dol op de nagellakken van Essie, ze lakken erg prettig en blijven lang zitten!

Tijdens het leren door kan een lekkernij natuurlijk niet ontbreken. Vrijdag had ik mijn eerste examen en het ging goed!

Hoe was jouw week?

Liefs, Eva

 

2 gedachtes over “Picture my week #17: examens!

Geef een reactie

