Picture my week #16: Happy New Year!

pmwc

Joepie, de eerste Picture My Week van 2016! Hopelijk hebben jullie het nieuwe jaar al feestelijk (en niet te zat) kunnen inzetten! Kijk je mee naar mijn belevenissen van de afgelopen weken?

Maandagavond was er een Kerst/Nieuwjaarsfeestje op speelplein. We moesten ons allemaal verkleden en ik besloot om voor Minnie Mouse te gaan!
De cadeautjes die ik kreeg, meer foto’s vind je hier.

Alvast een doel voor 2016: mijn stash douchegels serieus verkleinen. Ik heb ze even geteld en kom aan maar liefst 27 exemplaren, oeps.
Joepie, ik haalde net voor het einde van het jaar 10000 views, dank jullie wel!

We aten gezellig Chinees en daarna was het aftellen geblazen naar het nieuwe jaar!
Een beetje romantiek om het jaar mee te starten.

Even knuffelen met de kat, die hier een beetje boos kijkt.
Zaterdagavond ging ik lekker in bad met Lush. Ik ben dol op Snow Fairy! Helaas is hij nog maar een maand goed, dus deze ga ik fijn opgebruiken de komende weken.

Foto’s maken: mijn favoriete onderdeel van het bloggen.
Zondagavond aten we gourmet, heerlijk!

Hoe heb jij het nieuwe jaar ingeluid?

Liefs, Eva

8 gedachtes over “Picture my week #16: Happy New Year!

  1. Woehoew, wat leuk dat je zoveel douchegels hebt, hihi! Wel spijtig he dat die producten van Lush maar beperkt houdbaar zijn. Maar dat betekent dan weer dat ze beter zijn voor het milieu dus da’s ook goed hé 😉 Fijne week gewenst!

  2. Haha wat een enorme collectie douchegels heb jij 😀 ik dacht dat ik al erg was met 17 stuks! Ik ben zo benieuwd naar die snow fairy douchegel maar geraak helaas niet tot in de lush 🙂 Ik heb het nieuwe jaar ingeluid met de start van mijn nieuwe blog omdat ik mijn oude blog wat ontgroeid was. Proficiat trouwens met je 10000 views, wat een fijne afsluiter van het jaar 🙂

Geef een reactie

