Make-up die ik vaker wil gebruiken in 2016

Ik heb heel veel make-up liggen die ik bijna niet gebruik of zelfs nog nooit heb geswatcht. Ik koop deze dan (vooral in de sale ga ik los), maar eigenlijk blijft ze dan maar liggen in de kast. Zonde vind ik, daarom zocht ik vijf leuke make-upproducten uit die ik vaker wil gaan gebruiken!

MATTador – Catrice

MATTador komt uit de Ultimate Colour lijn van Catrice en is nog verkrijgbaar bij de Kruidvats met een dubbel Catrice-schap. Het is een heel felle, gepigmenteerde rode lipstick die lang blijft zitten. Review ervan vind je hier.

De MATTador lipstick van Catrice is te koop bij geselecteerde Kruidvats voor €3,99

In the Buff: Lightly Toasted – W7

Dit palette kocht ik begin dit jaar al maar heb ik eerlijk gezegd nog maar een keer gebruikt. Het bevat twaalf naturelle oogschaduwkleuren met een combinatie van matte en glinsterende tinten. De kleuren variëren van roze over bruin en goud, tot zelfs zilver en zwart: je kan er dus alle kanten mee op! Ik wil hier graag nog een review over schrijven.

Het W7 In the Buff palette is te koop bij oa. BeautyMelon voor €7,99

Blush Up! powder blush in Pinky Flow – essence

Deze blush kocht ik in de sale maar is nog steeds verkrijgbaar bij Kruidvat. Deze felroze blush heeft een ombre-effect en gaat van licht- naar donkerroze. Hiermee heb je in no time lieflijke wangetjes!

Het Blush Up! powder van essence is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €3,59

Highlighting Bronzing Powder voor de roze huidtint – HEMA

Dit poeder kon ik meenemen voor slechts 2 euro in de sale, het is nu dus helaas niet meer verkrijgbaar. Hiermee heb je drie producten in één: een highlighter, bronzer en blush. Je kan hiermee dus een gehele gezichtslook maken.

Absolute Eye Colour palette in F’rosen Yoghurt – Catrice

Ook dit palette kocht ik met korting toen hij het assortiment verliet. Het bevat vier roze en paarse tinten, waarmee je heel makkelijk zowel een lichte, alsook een zwaardere smokey-eye look kan creëren.

Swatches van links naar rechts:
Blush Up! powder van essence
Highlighting Bronzing Powder van HEMA
twee kleuren uit het F’rosen Yoghurt palette van Catrice
drie kleuren uit het In the Buff: Lightly Toasted palette van W7
MATTador van Catrice

Heb jij thuis nog onaangeraakte producten liggen die je graag wat vaker zou gebruiken?

Liefs, Eva

10 gedachtes over “Make-up die ik vaker wil gebruiken in 2016

  1. Pingback: Essence Blush Up! powder blush | Her Name Is Eva

Geef een reactie

