Her Name Is Eva in 2015

HAPPY NEW YEAR! – om maar meteen met de deur in huis te vallen! Nu 2015 om is (ben ik de enige die vindt dat het zo snel is gegaan?) is het tijd om terug te kijken op het afgelopen jaar. Wat waren mijn meest gelezen posts? Welke instagram foto werd een absolute topper? Van waar kwamen mijn bezoekers? Je leest het allemaal hier!

10000 views!

Schermafbeelding 2015-12-30 om 20.10.42

Net op de valreep (op 30 december) werd mijn blog 10000 bekeken op een jaar tijd, zo veel! Ik ben er superblij mee en hoop dat ik dit aantal eind 2016 weer mag behalen.

Meest gelezen post

Dit jaar verfde ik mijn haar en jullie waren blijkbaar erg benieuwd naar het resultaat, deze post werd namelijk het meest gelezen. Ook de valentijnsachtergronden en de sale shoplog (wie houdt er nu niet van sale shoppen!) deden het goed. De best bekeken post blijft nog steeds die van die andere keer dat ik mijn haar verfde in 2014, met maar liefst 1082(!) views! Deze wordt nog elke dag gelezen.

Internationale bezoekers

Schermafbeelding 2015-12-22 om 20.50.18

Ik vind het altijd leuk om te weten waar mijn bezoekers vandaan komen. Ongeveer de helft van mijn bezoekers zijn Belgen, wat natuurlijk heel logisch is, aangezien ik zelf hier woon. Nog eens een derde komt uit Nederland en de rest is heel erg verspreid. Zo kreeg ik zelfs bezoekers over de vloer uit Brazilië en Madagaskar! Op het kaartje duiden de gekleurde delen aan waar mijn bezoekers vandaan komen. Hoe leuk zou het zijn om heel dat kaartje vol te krijgen?

Meeste bezoekers

De meeste bezoekers kreeg ik op 15 maart. Toen maakte ik mijn facebookpagina aan en konden mijn vrienden voor het eerst kennis maken met mijn blog, superspannend! Gelukkig kreeg ik wel allemaal leuke reacties erop.

Meeste reacties

mac

De meeste reacties kreeg ik onder mijn review van mijn nieuwste MAC lipstick, Hot Tahiti, en onder de review van de Yves Rocher lippencil. Al deden de bloggersmeeting en mijn Primark shoplog het ook absoluut niet slecht!

Beste instagramfoto

Schermafbeelding 2015-12-22 om 21.15.15

Mijn meest gelikete foto is die van mijn roze verzorgingsproductjes, ik vind hem zelf nog steeds heel mooi! Het bijbehorend artikel vind je hier. De laatste tijd krijg ik ook steeds meer likes op mijn foto’s, daar ben ik best wel trots op!

Posts waar ik het meest trots op ben

Natuurlijk zijn er ook enkele post waar ik zelf veel plezier aan heb beleefd tijdens het schrijven. Dit zijn enkele posts waar ik erg trots op ben:

Nu ik mijn oude posts herbekijk, vind ik dat mijn fotografie-skills al heel wat verbeterd zijn: mijn foto’s zijn veel lichter, joepie! Kortom: het was een echt vruchtbaar jaar voor mijn blog. Hopelijk wordt 2016 nog mooier! Ik wens jullie allemaal een prachtig jaar toe, dat al je dromen mogen uitkomen en dat je je goede voornemens mag volhouden!

Liefs, Eva

10 gedachtes over “Her Name Is Eva in 2015

  1. Wat leuk om dit te lezen, ik ben zo blij voor je dat je die views hebt behaald! Echt gaaf dat je zoveel bezoekers over de wereld hebt, dat kaartje is precies al helemaal gekleurd! Liefs 🙂

Geef een reactie

