Mijn Kerstcadeautjes!

Ik hou van Kerst: de gezelligheid, het lekker eten, je even mooi opkleden en natuurlijk ook de pakjes! Dit jaar kreeg ik uit verschillende hoeken cadeautjes, superleuk! Kijk je mee naar wat ik heb gekregen?

Zoals je al in mijn Picture My Week kon zien, kreeg ik van Yannick een kalender van All Time Low. Hier was ik -als enorme fan- dan ook superblij mee! Ik moet alleen nog even een plekje vinden om hem op te hangen, liefst ergens waar ik hem goed kan zien. Van Yannick zijn ouders kregen we ook nog een bon om te gaan uiteten, jummie!

Van mijn ouders kreeg ik, net als vorig jaar, douchegels van Yves Rocher, die met Kerst altijd heerlijke Limited Editions uitbrengt. Mijn favoriet dit jaar is de Spicy Vanilla, lekker zoet! De review ervan vind je hier.

Maandagavond hadden we nog een Kerst/Nieuwjaarsfeestje op speelplein. Daarvoor trekken we altijd naampjes dus het is altijd wel even spannend wie iets voor jou moet kopen. Ik kreeg een superschattig make-uptasje met polkadots! Dit komt goed van pas want ik was toevallig op zoek naar een nieuw tasje, aangezien het mijne wat versleten raakt.

Ook kreeg ik hele mooie oorbellen en bijpassende armbandjes. Dit soort grotere oorbellen draag ik de laatste tijd echt steeds vaker, helemaal mijn stijl dus!

Van mijn metekindje op speelplein kreeg ik ook nog Mercikes, zo lekker! Aangezien ik dol ben op chocolade gaan deze wel niet lang leven, vrees ik.

Ik ben echt heel blij met al mijn cadeautjes, het zijn stuk voor stuk dingen die bij mij passen en waar ik echt dol op ben. Een geslaagde Kerst dus!

Wat zat er in jouw Kerstcadeautjes?

Liefs, Eva

9 gedachtes over “Mijn Kerstcadeautjes!

  1. Pingback: Picture my week #16: Happy New Year! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

