Picture my week #14 en #15: Kerst!

Omdat ik twee weken geleden ziek was, maakte ik die week maar enkele foto’s. Gelukkig maakte ik er wel wat meer in de Kerstweek. Dit is tevens de laatste Picture My Week van 2015, dus kijk gezellig mee!

Dinsdag ging ik met vriendinnen naar de Kerstmarkt in Leuven. Julie was er ook bij, superleuk!
Hmm, nog even snoepen van mijn Sintletter.

Dit truitje kocht ik bij Vero Moda en droeg ik op Kerstdag met bijpassende ketting van de HEMA.
Kerstavond vierde ik bij Yannick, waar we een heerlijk vijfgangenmenu aten! Het kleedje komt van Promod.

Kerstcadeautjes! Ik kreeg van Yannick een kalender van All Time Low (waar ik echt heel erg blij mee was!) en van mijn ouders drie heerlijke douchegels van Yves Rocher. De review ervan vind je hier.
Hier droeg ik het truitje, vind het zo mooi!

Kaarsjes!
Een Kerstmaaltijd is niet compleet zonder een lekker dessert!

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne Kerstperiode achter de rug, ik vond het alleszins heel gezellig! 

Liefs, Eva

 

7 gedachtes over “Picture my week #14 en #15: Kerst!

  1. Pingback: Mijn Kerstcadeautjes! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

