Picture my week #13

De afgelopen week kocht ik heel wat nieuwe make-upjes (sorry allerliefste portemonnee), keek ik Orange Is The New Black en versierde ik mijn kot met kerstlampjes. PS: geen selfies deze keer!

Joepie, de Sint bracht ook nog snel even een bezoekje op kot, voor hij weer warmere oorden opzocht.
Hoewel de rekken in twee Kruidvats in Leuven al leeggeroofd waren, kon ik toch nog de highlighter uit de Essence Merry Berry collectie scoren. Binnenkort volgt de review!

Orange Is The New Black kijken! Wie van jullie volgt deze serie nog? Ik vind hem heel leuk!
Hmmm, pannenkoeken!

Instagram foto’s maken -twee highlighters van Essence en MUA en het MUA Heaven&Earth palette (review).

In de Alma at ik een vegetarische hamburger met frietjes, was lekker!
Tijdens de drie dolle dagen bij Kruidvat kon je OPI pakjes scoren voor 5,99 euro per stuk en ik kon het niet laten om eentje mee te nemen.

I ❤ kerstlampjes
Wollige kerstsokken om de week mee af te sluiten!

Welke avonturen beleefde jij allemaal deze week?

Liefs, Eva

 

 

 

10 gedachtes over “Picture my week #13

  1. Ik kijk ook naar Orange! Heerlijke serie en vooral leuk om te ontspannen 🙂 Al die zotte vrouwen bijeen, haha! Ik zit trouwens ook nog maar aan het einde van seizoen 1, dringend inhalen 😀

Geef een reactie

