3x leuke boeken uit de bibliotheek

De bib? Daar staan toch enkel kinderverhalen en van die oude, saaie boeken, hoor ik je al denken? Nee hoor! In de bibliotheek vind je tegenwoordig ook superveel leuke en interessante boeken. Ik haalde er drie in huis die ik graag wil delen. Daarnaast geef ik nog wat extra tips mee voor vergelijkbare boeken. PS: deze boeken zijn ook geschikt voor op je kerstverlanglijstje!

Ik lees zelf heel graag, maar lees een boek nooit meer dan een keer. De bib is dan ook een handige en goedkope oplossing voor mij! Het fijne is dat ze, naast leesboeken, ook heel veel leuke informatieve boeken hebben.

Make-Up – Xelly Cabau Van Kasbergen

Een tijd geleden bracht deze make-up artieste een boek boordevol beautytips uit. Zo ontdek je welk huidtype je nu precies hebt en leer je eindelijk hoe je de perfecte wenkbrauwen kunt shapen. Aan de hand van foto’s en tekeningen word je in een mum van tijd een make-uppro.

Andere leuke styling- en make-upboeken
Beauty – Lauren Conrad
Serena’s Stijlgids – Serena Verbon
Natuurlijk mooi met homemade maskertjes en scrubs – Marjolein van Dorpe

Blog Boek, tips & inspiratie voor meer blogplezier – Kelly Deriemaeker

Kelly van Tales From The Crib bundelde al haar blogervaring in een boek: een must-have voor elke blogger! Je vindt erin terug hoe je van begin tot einde een mooie blog opstart of je eigen blog meer leven inblaast. Hoe ga je op zoek naar unieke content? Hoe vind je lezers? Hoe verdien je geld met je blog? Op al deze prangende vragen vind je een antwoord terug. Alsof dat nog niet genoeg is, strooit ze ook nog in het rond met ideeën voor je volgende post. Inspiratie genoeg, als je het mij vraagt!

Andere toffe blogboeken
Make it, blog it, share it – De Praktische School
How Blogs Work – Stephanie Duval
Je website promoten voor dummies – Jan Zimmerman

Mag het ietsje minder roze? De geheimen van vrouwenmarketing – Marianne van Leeuwen, Suzanne van der Erf en Yvonne de Meij van Streefkerk

Wist je dat wij vrouwen verantwoordelijk zijn voor meer dan 80% van alle aankopen? In dit boek vind je heel wat terug over vrouwenreclame en hoe je als merk het beste vrouwen kan aanspreken. Daarnaast staan er ook heel wat tips in om vrouwen online te inspireren, perfect toepasbaar in de blogwereld! Aangezien ik later graag in de marketing terecht wil komen, vind ik dit een ideaal boek om mee te starten.

Andere leerrijke marketing en PR-boeken
PR voor dummies – Eugène van Haaren
Uitverkocht! – Jim Stolze

Voor welke boeken loop jij weleens naar de bibliotheek?

Liefs, Eva

9 gedachtes over “3x leuke boeken uit de bibliotheek

  1. Ik heb een beetje dezelfde smaak in boeken zie ik 😀 Leuk, de suggesties over de marketing of PR want daar wil ik ook in terecht. Ik heb onlangs het boek van Stephanie Duval en een fictieboek ‘A thousand splendid suns’ geleend. Eigenlijk vind ik het niet zo erg om naar de bib te gaan, een ideale en goedkope oplossing als je graag eens leest 🙂

      • Jaa, Splendid suns is mooi geschreven en leuke evoluties in de personages maar ik had moeite met de beschrijvende schrijfstijl. Ik vind een ik-vorm meer confronterend en leuker. Perks of being a wallflower blijft daarom mijn favoriet 🙂 Joepie! Ik vond het echt leuk om het eens te lezen van andere peeps. Ik ben niet de enige jongere die nog vrijwillig naar de bib gaat! 😀

Geef een reactie

