Picture my week #12: taart en ander lekkers

De afgelopen week at ik veel lekkers: van verjaardagstaart tot Sintsnoep! Ook droeg ik mijn nieuwe favoriete trui. Kijk je gezellig mee?

pmw6

Treinselfie! Mijn haar krulde lekker en dat moest ik even vastleggen op foto.
Dag 1 van de #eliesxxxdecember challenge: MAC!

Woensdag deed ik mee aan een quiz, superleuk om eens te doen.
Donderdagavond kon ik al fijn naar huis omdat mijn les op vrijdag was weggevallen. OOTD: mijn nieuwe kerstachtige trui van de Springfield! Lipstick is Hot Tahiti van MAC.

Cadeautjestijd! Yannick werd zaterdag 20 jaar en dat verdiende cadeautjes. Hij kreeg van mij een gsm-hoesje, sokken en concerttickets voor The Black Box Revelation.
Ik deed speciaal voor deze gelegenheid mijn nieuw kleedje van Promod aan.

Bij een verjaardag hoort natuurlijk taart!
…En champagne 😉

’s Avonds deed ik mijn trui nog eens aan om het wat warmer te hebben.
We gingen even naar de kerstmarkt en zette deze kalender even op ‘onze’ datum.
Joepie, Sinterklaas! Ik kreeg een goedgevuld bord.

Hoe zag jouw week eruit?

Liefs, Eva

5 gedachtes over “Picture my week #12: taart en ander lekkers

Geef een reactie

