Freeman Sparkling Pear masker

Van tijd tot tijd vind ik het leuk om een nieuw maskertje uit te proberen. Toen er bij Kruidvat een actie was op de Freeman maskers, besloot ik dan ook om er een mee te nemen. Het Sparkling Pear masker is speciaal geschikt voor een oily huidje, waar ik helaas last van heb.

Dit kleimasker belooft je huid zuiver en zacht te maken door dode huidcellen en onzuiverheden te verwijderen. Je brengt het vrij dikke masker aan op je gezicht en laat het 5 tot 10 minuten drogen. Bij mij kan het er gerust 10 minuten opzitten eer het echt droog aanvoelt, maar dat zal bij iedereen anders zijn denk ik. Ondertussen kan je genieten van een groen snoetje en de zachte, frisse geur van peer.

Als het masker eenmaal droog is verwijder je het weer met warm water. Mijn huid voelt nadien echt wel wat zachter en ziet er zuiverder uit, maar echt grote veranderingen zie ik helaas niet.

De conclusie? Ik vind het een fijn maskertje voor tussendoor. Het frist mijn huid even op en zuivert hem goed. Mocht je echter op zoek zijn naar een wondermasker dat al je onzuiverheden doet verdwijnen, zal je helaas verder moeten zoeken vrees ik!

De maskers van Freeman zijn onder andere te koop bij Kruidvat voor 3,99 euro per stuk (140 gram). Vaak gelden er ook promoties op Freeman dus sla dan zeker je slag!

Liefs, Eva

3 gedachtes over “Freeman Sparkling Pear masker

  1. Mmmm, peer! Lekker haha 😀 Die maskers van Freeman zijn inderdaad meer ter ontspanning enzo, volgens mij is er dan ook niet echt een masker op deze wereld dat echt doet wat het belooft? Ofwel ben ik heel pessimistisch, hihi. Wel een toffe review hoor, begrijp me niet verkeerd! Trouwens een weetje: met onze vettige huid (ja ik heb er ook eentje), gaan we veel minder snel last hebben van rimpels joheeeei!

Geef een reactie

