Picture my week #11: beautyworkshop en cadeautjes shoppen

Afgelopen week kocht ik een heleboel cadeautjes voor Yannick, hij verjaart namelijk op 5 december en ondertussen is het ook al bijna Kerst! Hij trakteerde me al op een lekker etentje (met overheerlijk dessert!) en kreeg van mij al een live CD van Muse, die hij nonstop beluistert in de auto. Ook nam ik deze week deel aan een beautyworkshop, superleuk om eens te doen!

pmwa_zpstesassfp

pmwa1_zpsv8llclxv

Frietjes eten in den Alma, hmmmm
Vinden jullie het ook zo koud? Ik genoot alleszins van een lekkere warme choco!

pmwa2_zpsunblksxv

Yannick verjaart pas volgende week, maar we gingen nu al uiteten: ik koos voor een hamburger met frietjes!

pmwa3_zpsgk1g4k4l

Dessert: Dame Noir, zo heerlijk!
Ik was duidelijk heel blij met mijn ijsje!

pmwa4_zpsseccdvzy

Vrijdag ging het eerste kaarsje van mijn Yankee Candle shoplog aan: Berry Trifle. Een lekker fruitig geurtje!
In de bibliotheek haalde ik wat boeken over marketing en PR, omdat ik graag stage wil gaan lopen in een van deze domeinen.
Ik word nogal verwend met chocolaatjes en marsepein!

pmwa5_zpsvqzztdfa

Ik ging cadeautjes shoppen voor Yannick en kocht het laatste nieuwe album van Fall Out Boy voor mezelf.
Zondag ging ik naar een beautyworkshop van Forever: het was heel gezellig en leerrijk en ik hield er een lekker zacht huidje op na!

Hoe zag jouw week eruit?

Liefs, Eva

5 gedachtes over “Picture my week #11: beautyworkshop en cadeautjes shoppen

  1. Oh je brengt me op ideeën. Ik ben nog steeds hopeloos op zoek naar een cadeau voor mijn vriend. Hij is ook jarig in december, dus dubbel cadeaus nodig. Een cd voor in de auto is misschien geen slecht idee 😉

  2. Wat een heerlijk overzicht zeg en je vriend heeft goede smaak muziek haha 😉 Ik ga volgend jaar een concert van Muse (een van mijn favoriete bands toch wel) en kan echt niet wachten tot de tijd daar is. En patat is altijd goed toch 😉 ?

Geef een reactie

