Een heerlijke Kerst met Yankee Candle

Met deze koude temperaturen en met Kerstmis in het vooruitzicht vind ik het altijd heerlijk om geurkaarsjes te branden. Mijn favoriete merk is ongetwijfeld het bekende Yankee Candle. Toen er in de webshop Beautymelon.be gratis verzending was bij aankoop van een Yankee Candle product twijfelde ik dan ook niet lang. Ik bestelde vijf items uit de kerstcollectie en review ze hier!

Laten we maar beginnen met mijn lievelingsgeur: Christmas Cookie. Deze kocht ik vorig jaar al in de vorm van een tart en vond ik zo lekker dat ik hem wel opnieuw moest bestellen! Hij ruikt lekker zoet naar vanillekoekjes.

Berry Trifle is nieuw voor mij maar zeker en vast een favoriet in wording. Je ruikt vooral de rode besjes heel erg en daar ben ik persoonlijk wel groot fan van. Berry Trifle is een van de vier nieuwe kerstgeuren van dit jaar.

Tarte Tatin is volgens mij officieel geen kerstgeur maar ik vond hem toch wel passen bij de tijd van het jaar. Ik vind deze niet superlekker ruiken, voor mij is hij net iets te zoet en ruikt hij te veel naar appel.

Omdat ik niet wist wat te verwachten van Snow In Love, besloot ik op safe te spelen en een tart te bestellen. Hij ruikt erg schoon en een beetje zeepachtig: opzich niet heel speciaal maar wel lekker clean.

Als laatste bestelde ik een tart van Sparkling Cinnamon. Hier kan je best niet te hard aan snuiven want hij ruikt ont-zet-tend hard naar kaneel. De tart zit nu nog in de verpakking maar mijn hele kamer is al lekker geparfumeerd. Heel erg kerstachtig dus!

Christmas Cookie is en blijft zeker mijn favoriet, alhoewel ik Berry Trifle ook heel erg lekker vind! Wat is jouw favoriete geur?

Voor een tart (8 uur brandtijd) betaal je 1,99 euro
Voor een sampler (15 uur brandtijd) betaal je tussen de 1,99 en 2,60 euro
Yankee Candle is onder andere te koop bij Beautymelon.be

Liefs, Eva

 

7 gedachtes over “Een heerlijke Kerst met Yankee Candle

Geef een reactie

