Picture my week #10: bloggersmeeting!

Afgelopen maandag was het dan eindelijk zo ver: de bloggersmeeting in Leuven! Ik had er zo hard naar uit gekeken en had wel wat zenuwen om iedereen eens in het echt te zien. De zenuwen bleken helemaal ongegrond want het was supergezellig! Meer foto’s vind je hier.

Samen met Isabelle ging ik na de meeting nog wat drinken.
De slimste mens kijken!

Mijn nieuwe lipstick Hot Tahiti, vind hem zo mooi! Review vind je hier.
Aardappelschijfjes met een groenteburger en erwtjes en worteltjes: hmmm.

Vrijdag wachtte er thuis een pakketje op mij: een heleboel nieuwe Yankee Candles! Review verschijnt binnenkort.


Zaterdagavond ging ik naar de laatste Hunger Games kijken. Persoonlijk vond ik hem wat saai op het einde, maar het was alsnog een hele leuke film.
Haha, wie herkent zichzelf hier nog in?
Zondag deed ik nog wat dingen voor school en ging ik nog eens oefenen met autorijden.

Hoe zag jouw week eruit?

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Picture my week #10: bloggersmeeting!

  1. Ik zou sowieso ook enorm nerveus zijn op zo’n meeting, brr! Mede daarom heb ik er nog nooit eentje gedaan, haha. Zal nog wel even duren ook denk ik 😉 Leuk weekje! Ben benieuwd naar je kaarsjes 😀

Geef een reactie

