MAC Hot Tahiti

Met een hoop bloggers/beautylovers de MAC binnenstappen is iets waar mijn portemonnee hoogstwaarschijnlijk niet zo blij mee zou zijn. Toch hield ik me in en stapte ik maandag op de bloggersmeeting naar buiten met slechts één lippenstift: Hot Tahiti. Voor velen misschien een onbekende naam maar daarom niet minder mooi!

mac

img_4093_zpsckh3ahgw

Hot Tahiti is een van de vier Glaze lipsticks van MAC. Dit betekent dat de lipstick enkel een tint geeft aan je lippen, in plaats van een dekkende kleur. Toch geeft Hot Tahiti erg veel kleur af bij mij en komt de kleur aardig overeen met de huls. Het is een prachtige, glanzende donker rozerode kleur, perfect voor de herfst! Hij is niet te opvallend maar geeft je look toch net wat extra.

img_4122_zpsluolcvyt

img_4238_zps2up6bwie

img_4234_zpsvhuxxd5p

 

 

De kleur blijft ongeveer 3 à 4 uur mooi zitten en vervaagt bij het drinken of eten. Je houdt er dus geen vieze vlekken of lijntjes aan over! Hij voelt heel zacht en helemaal niet stroef aan.

Ik vind Hot Tahiti een mooie toevoeging aan mijn collectie. Jammer dat hij zo onbekend is, hij verdient zeker meer aandacht!

img_4058_zpsbtrybz9h

Kenden jullie Hot Tahiti al?

Liefs, Eva

20 gedachtes over “MAC Hot Tahiti

  1. Pingback: Picture my week #10: bloggersmeeting! | Her Name Is Eva

  2. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

