Bloggersmeeting Leuven 16/11/2015

Afgelopen maandag was het eindelijk zover: de bloggersmeeting in Leuven! Samen met zeven andere blogsters had ik om 14u aan het station van Leuven afgesproken voor een toffe babbel en wat shopplezier.

thumb_img_3951_1024_zps3ou5khhx

img_20151116_144310157_zpsnvbxydtj

Om 15u hadden we gereserveerd bij koffiebar Noir dus dat betekende nog een uurtje lekker shoppen. Zo brachten we onder andere een bezoekje aan de Body Shop en genoten even van de heerlijke nieuwe kerstgeuren. Ik heb  hier niets gekocht maar er zijn wel een aantal dingen die ik ga onthouden voor mijn wenslijstje!

thumb_img_3955_1024_zpsnmynfps1

Na het shoppen was het tijd voor wat lekkers bij koffiebar Noir. Speciaal voor ons bloggersclubje werd de ‘living’ van de bar gereserveerd. Zachte zetels in een mooi decor: check! Ik koos voor een chocomelk met Maltesers en een heerlijk stuk brownie. Na het nemen van de nodige instagramfoto’s babbelden we gezellig over het bloggen en alles wat daarbij komt kijken. Interessant om ook eens te horen van andere bloggers hoe zij te werk gaan!

img_20151116_170753667_hdr_zpsq9egoatl

img_20151116_175105158_hdr_zps15winca7

Om de meeting af te sluiten, trokken we nog even de stad in. We namen een kijkje bij de nieuwe Flying Tiger en sprongen nog even binnen bij de MAC. Hier heb ik wel iets geshopt dat ik zeker ga reviewen!

thumb_img_3961_1024_zpsmhkefrtz

Helaas was het toen al tijd om afscheid te nemen. Ik vond het een hele fijne namiddag: ik heb nieuwe bloggers ontdekt, we hebben gelachen en gebabbeld en ik heb weer wat bijgeleerd over het bloggen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deelnemende blogsters (van links naar rechts op de foto):
Jozefien
Marijke
Isabelle
Kathleen
Vicky
Sandra
Julie

Ging jij al eens naar een meeting?

Liefs, Eva

18 gedachtes over “Bloggersmeeting Leuven 16/11/2015

  1. Pingback: Picture my week #10: bloggersmeeting! | Her Name Is Eva

  2. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

