Picture my week #6, #7, #8 en #9: gezelligheid en herfstwandelingen

Ok, ik ben officieel de slechtste persoon om dagboeken bij te houden. Ik weet allang niet meer aan welke week ik zit maar ik toon jullie wel de leukste kiekjes van de afgelopen vier weken! Kijk je gezellig mee?

pmw11

Week 6

Een van mijn favoriete nagellakjes – Merino Cool van Essie (review).

Deze week had ik maandag geen les en vertrok ik dus pas dinsdag naar Leuven. Op de trein studeerde ik nog wat.

Selfie!

Woensdagavond at ik spirelli met Boursin en spekjes, hmmm!

Donderdag bakten we met het hele kot gezellig pannenkoeken. Helaas mislukten er enkelen, haha!

Lichtgevende shotglaasjes, hoe leuk zijn die!

Zaterdag genoot ik van Christmas Cookie in de brander, deze bestel ik zeker opnieuw!

Week 7

Selfie in de trui van Yannick, die ik even ‘geleend’ heb. Merci liefje!

Minishoplogje: een masker van Freeman, Clearasil Lotion en heerlijk sint-eitjes!

Chocomousse in de Werf, blijft heerlijk!

De rest van de week was ik helaas ziek, maar gelukkig was ik net op tijd beter om de verjaardag van mijn broertje te vieren, die 11 jaar werd. Hoe leuk is deze slinger van de HEMA?

Week 8

Selfie met mijn nieuw masker! Hier volgt zeker nog een review van.

Dinsdag kwam Yannick naar Leuven. We dronken een lekkere cocktail bij de Professor, een cocktailbar in Leuven.

Woensdag maakten we een wandeling door het park, wat een prachtige kleuren allemaal!

’s Avonds aten we heerlijk Italiaans.

Dat weekend werd bij ons Sint-Martinus gevierd met een mooie stoet, een vuurshow en natuurlijk vuurwerk! Ik herinner me nog goed hoe ik als kind vroeger zelf meeliep met de stoet, superleuk vond ik dat altijd.

Week 9

Alweer een shoplogje! Pepernoten, een leuke houten pollepel en een desk planner van de HEMA. Bij Kruidvat nam ik nog een lakje van Essence mee.

Ik maakte echt de lekkerste pastasalade ever! Spirelli met kipschnitzel (in stukjes gesneden), erwtjes en mayonaise.

Hmm, pannenkoeken!

Donderdag had ik les tot 18 uur en koos ik voor een soepje.

Liefje at op vrijdag pannenkoeken en stuurden me deze snap. Hij kreeg meteen een smarties-hartje terug! #lekkermelig

Zaterdag had ik de hele dag planningsdag op speelplein en toen zat het weekend er eigenlijk alweer op!

Vandaag (maandag) vindt de bloggersmeeting in Leuven plaats en ik heb er alvast superveel zin in! Ik neem mijn camera mee dus verwacht je maar aan een overload van toffe foto’s.

Liefs, Eva

Picture my week #4 en #5
Picture my week #3
Picture my week #2
Picture my week #1

5 gedachtes over “Picture my week #6, #7, #8 en #9: gezelligheid en herfstwandelingen

  1. Hoe leuk dat je naar die bloggersmeeting gaat! Heel veel plezier hoor 😀 Je at heerlijke dingetjes, haha, ik krijg er spontaan honger van. Houden hoor, deze rubriek, ik lees dit soort dingen zo graag 😀

Geef een reactie

