MUA Lash Boom Mascara

Een tijd geleden kocht ik een aantal producten van MUA in de aanbieding en deze Lash Boom Mascara was er een van. Mijn geliefde Miss Sporty mascara was namelijk bijna op en ik wou wel eens een nieuw exemplaar testen. Deze ultra black mascara belooft je wimpers dikker en langer te maken: perfecte combinatie lijkt me!

foto1

Het borsteltje van de Lash Boom Mascara heeft bovenop een bol en loopt dan gewoon recht af. Wat me vooral opvalt is hoe flexibel het is, zo kan je makkelijk de natuurlijke vorm van je wimpers volgen.

Give lashes instant boom with this super lengthening and volumising mascara

De mascara belooft dus vooral veel lengte en volume en dit in een ultra zwarte kleur. Naast de kleur ‘ultra black’ was er ook nog een gewone ‘black’ te verkrijgen.

Links: met de MUA Lash Boom Mascara // Rechts: zonder mascara

De MUA Lash Boom Mascara op beide ogen

Zoals je ziet maakt hij zijn beloften zeker waar. Mijn wimpers zijn langer en voller en blijven er toch nog natuurlijk uitzien, geen spinnenpoten-effect dus! De bol op het borsteltje zorgt er vooral voor dat alle wimperhaartjes een likje mascara krijgen en mooi gesepareerd worden voor een natuurlijk waaiereffect. Verder klontert hij niet en loopt hij ook niet uit. Al met al een hele goede budgetmascara dus!

Heb jij deze al eens uitgetest?

De MUA Lash Boom Mascara kost 4,99 euro en is verkrijgbaar bij oa. Kruidvat

Liefs, Eva

7 gedachtes over “MUA Lash Boom Mascara

Geef een reactie

