Picture my week #4 en #5: veel liefde en veel chocomelk

Omdat ik vorig week op weekend ging met speelplein (superleuk!) kon ik helaas geen Picture my week online zetten. Maar niet getreurd: deze week krijg je gewoon een overzicht van de afgelopen twee weken: dubbele pret!

pmw5

Op maandag 5 oktober at ik een pastaslaatje: leftover pasta, komkommer en kruidenkaas!
Mijn favoriete make-upproducten! De mascara van Miss Sporty, Sleek blush in Rose Gold en een prachtige highlighter van MUA.

Op kot at ik die week nog eens een kersenwafel, hmmm ik ben er dol op!
Vrijdag 9 oktober vertrokken we gezellig op weekend. We speelden leuke spelletjes, cantusten er op los en brachten een hoop vuile was weer naar huis, superleuk dus! Het was ondertussen alweer mijn vijfde weekend.

Vorige dinsdag ging ik gezellig wat drinken met Julie (check haar blog!).
Daarna maakte ik kipkrokant met Griekse pasta en groentjes. Het is eens wat anders als spaghetti met tomatensaus!
Diezelfde avond bleek het warm water ook kapot te zijn in ons gebouw: warme chocomelk nummer twee it is!

Afgelopen vrijdag waren Yannick en ik precies 1000 dagen samen, kijk eens wat een lief roosje hij meebracht voor mij.

Zaterdag ging ik shoppen in Hasselt en at ik een heerlijke Oreo ijscupcake bij Kokozi.
Een deel van de buit! Een heerlijk zachte oversized sjaal van Zara en een geurkaarsje van de Primark. Verder kocht ik ook nog eens jeansbroek en een geruit hemd.

Zondag heb ik vooral voor school gewerkt, niet erg spannend dus!

Hoe zag jouw week eruit?

Liefs, Eva

7 gedachtes over “Picture my week #4 en #5: veel liefde en veel chocomelk

  1. Ik vind zo een weekoverzicht altijd leuk om te lezen ! Nu heb ik zin in pasta, cupcakes, wafels,.. :p Proficiat met je 1000 dagen samen, hier zou ik denk ik los over kijken bij mezelf 🙂

  2. Pingback: Picture my week #6, #7, #8 en #9: gezelligheid en herfstwandelingen | Her Name Is Eva

Geef een reactie

