Wishlist: HEMA blijmakers

Zo nu en dan vind ik het erg leuk om wenslijstjes te maken. Toevallig zag ik dat HEMA weer heel wat nieuwe blijmakers -waar ik heel blij van word – had toegevoegd aan het assortiment. Tijd dus voor enkele van mijn favorieten! 

hema

Circuslicht: deze letter met lampjes zie je heel vaak voorbijkomen bij andere bloggers en vloggers. HEMA verkoopt er nu ook eentje, superleuk voor bijvoorbeeld op een kaptafel. (€15)
Onderzetters: ik heb nog geen onderzetters voor op kot dus deze lieve onderzetters met bloemetjes komen zeker en vast van pas! (€1)
Kookwekker: ook een kookwekker heb ik nog niet en aangezien ik vaak een eitje kook kan ik het wel goed gebruiken. Zeker als het zo’n leuke in de vorm van een cactus is! (€1)
Theedoeken: je kan nooit te veel theedoeken hebben, vooral als ze een leuk patroontje en leuke tekst hebben. (€6)
Sfeerlichthouder: ik hou van geurkaarsjes, deze lieve houders zullen dan ook prachtig staan op mijn vensterbank. (€2)

Shoppen jullie ook zo graag bij HEMA?

Liefs, Eva

13 gedachtes over “Wishlist: HEMA blijmakers

  1. Allemaal leuke dingen!! Ik moet inderdaad eens nieuwe handdoeken gaan kopen (ik norm dat gewoon een handdoek, haha), die van ons zijn echt versleten. En het feit dat ons konijn het leuk vindt om ze van de keukenkast af te trekken en er mee te spelen en in te graven, helpt niet echt 😅
    Verder zijn de theelichthoudertjes ook erg leuk!!
    Maar ik ga volgende week naar Nederland en dus ga ik dan shoppen, daar is het toch meestal iets goedkoper 😄

  2. Hema is echt zalig! Ik heb altijd al wel graag rondgeneusd in de Hema, maar de laatste tijd vind ik dat ze zichzelf echt wel overtreffen 🙂 Zalige gadgets (zo heb ik er bijvoorbeeld een sleutelhanger van een blitse ananas gekocht haha!) en ook leuke juwelen, schoolspullen, scrapbookversieringen en schoonheidsproducten!

Geef een reactie

