Picture my week #3: pakketjes en pepernoten

 

2PicMonkey Collage

Maandagavond gingen Yannick en ik naar de film Everest kijken. De film is heel mooi en spannend, zeker een aanrader dus!

Dinsdag ging ik ein-de-lijk mijn swappakketje ophalen. Het lag al anderhalve week te wachten op mij in het afhaalpunt, maar omdat ik doordeweeks op kot zit, kon ik het nu pas (op mijn vrije dinsdag) afhalen. Hoe leuk is het ingepakt?

De inhoud van het pakketje! Wat er precies allemaal inzat, lees je hier.

Die dag besloot ik ook om mijn haren eens te krullen. ik vind het zelf wel leuk staan!

Woensdag was het weer tijd voor de jaarlijkse studentenwelkom in Leuven. De optredens vond ik helaas wat minder, maar ik maakte wel een leuk kralenarmbandje op de stand van Zahia!

Donderdag en vrijdag had ik veel lessen en werkte ik voor school. Ik was dan ook blij toen ik vrijdag op de trein (die helaas vertraging had) stapte! Zaterdag maakte ik heerlijke kruidnoten volgens dit recept. De twee volle bakplaten zijn nu al op, oeps!

Zondag gingen Yannick en ik nog even shoppen in Maastricht. Ik wou graag een nieuwe Mac lipstick kopen maar vond er helaas geen (tips zijn altijd welkom ;)). We deden dan maar gezellig een terrasje.

Wat deed jij allemaal deze week?

Liefs, Eva

7 gedachtes over “Picture my week #3: pakketjes en pepernoten

  1. Dat recept voor die kruidnoten wil ik ook wel eens uitproberen, dat is altijd zo lekker he en nu het officieel herfst is mogen we dat toch weer eten 😉
    En tips voor Mac lipsticks zijn moeilijk he. Is toch heel erg afhankelijk van wat je mooi vindt! Ik heb zelf velvet teddy en diva. En op mijn wishlist staan er ook nog heel wat. O.a. verve, mehr, twig, sin, captive, … Mijn bankrekening kan dat jammer genoeg niet aan, haha!

  2. Pingback: Picture my week #6, #7, #8 en #9: gezelligheid en herfstwandelingen | Her Name Is Eva

Geef een reactie

