Swappakketje nummer 3!

Ik deed weer eens mee met een Belgische bloggerswap. Het thema van deze maand was back to school/autumn, op mijn wenslijst stonden dus heel wat schoolspullen en prullen! Ik kreeg een heel leuk pakje van Sarah, kijk je mee wat er in zat?

De doos was netjes ingepakt in cadeaupapier, dat beloofde al veel goeds! Ik was heel blij verrast met de inhoud: Sarah had namelijk heel wat leuke en vooral schattige goodies voor mij gekocht. Zo zaten er twee schriftjes in, stickers in de vorm van strikjes en zomerse markeerstiften!

Dit zat er allemaal in de doos:

  • groot en klein letterschrift
  • bloemetjespennen
  • to-do blocnote
  • markeerstiften met superschattige prentjes op
  • to-do post-its
  • twee kleine blocnotes
  • handige rolstempels
  • strikjes-stickers
  • to-do paperclips
  • pakketje om cadeau’s mee te versieren
  • en dan mijn favoriet: paperclips in de vorm van ananassen!

Dankjewel lieve Sarah voor dit superleuke cadeau, ik ben er erg blij mee!

Zin om zelf eens te swappen? Check dan zeker de facebookpagina.

Liefs, Eva

9 gedachtes over “Swappakketje nummer 3!

  1. Pingback: Picture my week #3: pakketjes en pepernoten | Her Name Is Eva

Geef een reactie

