Picture my week #1: Brugge, chocolade en ontspanning

Het leek me wel leuk om jullie een kijkje achter de schermen van Her Name Is Eva te geven. Elke week vind je hier de leukste foto’s van mijn afgelopen week! Met deze week: chocolade in Brugge en veel ontspanning.IMG_20150914_124210670_HDR

Yannick en ik besloten om last minute twee dagen naar Brugge te gaan. We liepen door het Minnewaterpark en het Begijnhof, volgens mij de mooiste plekjes van Brugge!

Wandelen door de gezellige straatjes van Brugge.

In Brugge vind je heel wat kerstwinkels die het hele jaar door geopend zijn. Hoe lief zijn deze eekhoorntjes?

Bij een bezoek aan Brugge horen natuurlijk ook de vele chocoladewinkels!

We verbleven in de luxe B&B ‘The White Queen’, echt een aanrader! (HIER vind je hen op Airbnb).

Dinsdagochtend genoten we van een heerlijk ontbijt in onze B&B.

Donderdagavond besloot ik om in bad te gaan. Ik koos voor ‘Brightside’ van Lush, een heerlijke bubblebar die naar citrusvruchten ruikt en je bad roodoranje kleurt. Ik brandde ook ‘Candy Cane Lane’ van Yankee Candle erbij.

Zaterdagavond keek ik gezellig een filmpje.

Zondag was het helaas alweer tijd om terug naar mijn kot te gaan. Sinds dit jaar heb ik een nieuw kot en hier zie je alvast een sneak preview!

Hoe zag jullie week er uit?

Liefs, Eva

8 gedachtes over “Picture my week #1: Brugge, chocolade en ontspanning

  1. Pingback: Picture my week #6, #7, #8 en #9: gezelligheid en herfstwandelingen | Her Name Is Eva

Geef een reactie

