Shoplog: Primark Hasselt

Daar ben ik weer met mijn shoplogs! Een tijd geleden bracht ik een bezoekje aan de Primark in Hasselt. Hoewel de winkel me wat tegenviel (klein aanbod en rommelige winkel), scoorde ik toch enkele leuke items. Kijk je mee?

Ik ging eigenlijk op zoek naar een nieuw klein tasje. De tasjes die ik nu heb zijn helaas versleten en het werd dus dringend tijd voor wat nieuwe exemplaren. Ik ging voor een wit/lichtroze tasje met een gesp (6 euro). Ook dit zwarte ienieimienie tasje (4 euro) verdween in mijn winkelmand. Dit is een ideaal feest tasje!

Als je eenmaal in de Primark bent, neem je ook veel meer mee als oorspronkelijk de bedoeling was. Aan de kassa rekende ik dit mooie Sunkissed bronzer/oogschaduwpalette af (3,50 euro). Ook besloot ik om eens te experimenteren met een wenkbrauwkit (2,50 euro).

Als laatste nam ik ook nog deze enorme Sweetberry en Patchouli geurkaars mee, die maar vier euro kostte!

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Liefs, Eva

18 gedachtes over “Shoplog: Primark Hasselt

  1. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

