Sale shoplog: HEMA en Kruidvat

Hoewel de solden officieel al gedaan zijn, vind je overal nog wat laatste afgeprijsde producten. Toen ik onlangs even door het centrum wandelde, liep ik de HEMA en het Kruidvat binnen. En oh, wat hadden ze daar nog veel sale producten liggen! Bij HEMA lagen er bakken vol spullen die je voor minder dan een euro kon scoren en ook de afgeprijsde make-up bakjes bij het Kruidvat waren weer goed bijgevuld. Even later liep ik naar huis met een goedgevulde winkeltas en bespaarde ik maar liefst twintig euro!

Laten we beginnen bij de spullen die ik kocht bij de HEMA. Allereerst zag ik deze blauwe uitstekers liggen voor maar 60 cent per pakje (twee grote of drie kleine). Ik heb al een heleboel uitstekers, maar deze vormpjes vond ik zo speciaal, dat ik ze wel moest meenemen! Daarnaast mocht ook deze leuke washi tape met labels erop mee naar huis voor maar 60 cent.

Ook kocht ik twee leuke travel notebooks, een gelinieerd en een met blanke pagina’s. Helaas bleken ze bij de kassa niet afgeprijsd te zijn, maar ik kon ze toch niet laten liggen! Voor de twee notebooks betaalde ik samen twee euro.

Over deze statementketting twijfelde ik even, maar toen ik zag dat hij maar 1,50 euro kostte nam ik hem toch mee. Ik vind hem echt heel mooi en ondanks dat hij wat groot is, toch erg draagbaar.

Op de beauty-afdeling zag ik nog deze mooie bronzer/highlighter liggen. Normaal kost hij meer dan 6 euro, maar nu was hij afgeprijsd naar 1 euro! Die nam ik dus ook mee.

Na de HEMA was het tijd voor een bezoekje aan het Kruidvat en ook hier liep ik niet met lege handen naar huis. De sale bakjes zaten namelijk weer helemaal vol met onder andere oude limited editions, hier word ik helemaal blij van! Ik ben echt dol op blushes en nam er weer twee mee: de Blush Up in kleur 20 Pinky Flow en de Secret Party blush in kleur 01 Pink Up Your Life, beiden van Essence.

Ook nam ik drie kleuren mee van de Made To Stay Smoothing Lip Polishes, namelijk kleur 010 Rose-wood If She Could, 020 Jen & Berry’s en 050 Megan Fuschia. Alle producten van het Kruidvat nam ik mee voor maar 1 euro per stuk!

Alles samengeteld heb ik net iets meer dan 11 euro uitgegeven aan producten die meer dan 30 euro waard zijn, score!

Scoor jij vaak wat in de sale?

Liefs, Eva

14 gedachtes over “Sale shoplog: HEMA en Kruidvat

  1. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

  2. Pingback: New in: HEMA kettingen | Her Name Is Eva

Geef een reactie

