HEMA Fabulous Fluid Lipstick

Een hele tijd geleden kon je lezen dat er in mijn swappakket ook een lipstick van HEMA zat, de Fabulous Fluid Lipstick in kleur 03. Ik heb hem ondertussen uitgebreid getest en vandaag review ik hem eindelijk voor jullie!

De Fabulous Fluid Lipsticks zijn een mix van een lipstick en een lipgloss. De aplicator ziet er uit als die van een lipgloss en ook bij het aanbrengen voelt hij erg glossy aan. Hij droogt evenwel snel op en heeft de kleur en houdbaarheid van een lipstick. Hij trekt in je lippen en blijft daardoor lang zitten. Een hapje en een drankje is dus zeker geen probleem voor deze vloeibare lipstick!

Kleur 03 is een oudroze kleur. In het begin neigt hij wat naar het paars, wat ik wat minder mooi vind staan bij mij. Eenmaal opgedroogd is hij wel mooi roze en vind ik hem prachtig. Het is een lief en zacht kleurtje met een beetje glans, perfect geschikt voor overdag.

De lipstick droogt snel op en dan voelt hij echt heel zacht aan, alsof je net lippenbalsem op hebt gedaan! Extra leuk voordeel: hij ruikt ook nog eens heel lekker.

De Fabulous Fluid Lipsticks zijn te koop bij HEMA voor 4,50 euro (NL) en 5,50 euro (BE) 

Wat vind jij van deze vloeibare lipstick?

Liefs, Eva

9 gedachtes over “HEMA Fabulous Fluid Lipstick

Geef een reactie

