Shoplog: travel essentials

Volgende week maandag ga ik voor vijf dagen naar Boedapest met mijn vriend. Vroeger ging ik altijd met de auto op vakantie, dus kon ik zoveel meesleuren als ik wou. Aangezien we nu echter met het vliegtuig reizen, besloot ik om wat travel essentials in te slaan. Ik ging langs bij het Kruidvat en shopte enkele leuke spullen voor op reis.

Als eerste kocht ik wattenschijfjes, deze gebruik ik om mijn make-up te verwijderen. De wattenschijfjes van het Kruidvat werken prima en mogen dus zeker mee op reis. Ze zitten per drie verpakt en in elk pakje zitten 35 schijfjes. Voor de drie pakjes samen betaalde ik nog geen euro!

Ook kocht ik iets waar ik echt niet zonder kan: zonnecrème. In Boedapest kan het behoorlijk warm worden en aangezien ik heel snel verbrand, moet ik me goed insmeren. Ik kocht twee kleine busjes met factor 50 voor 4 euro samen.

Deodorant: nog zoiets dat ik niet mag vergeten. De echte travel sizes vond ik te klein, dus koos ik voor een fles van 100 ml van de Nivea Black&White collectie. Dit formaat past perfect in je rugzak! Voor deze bus betaalde ik 2,99 euro.

Als laatste kocht ik nog een zonnebril. Ik had al een paar nep Ray Bans, maar ik wou nu ook wel eens een ander model. Bij C&A vond ik dit leuke, ronde exemplaar met een blauwe touch. Voor deze zonnebril betaalde ik 5 euro.

Wat mag er absoluut niet ontbreken in jouw koffer?

Liefs, Eva

14 gedachtes over “Shoplog: travel essentials

  1. Leuke zonnebril!
    Ik vind de Compressed Deodorants van Rexona heel erg handig! Die zijn ook klein, maar gaan even lang mee als een grote verpakking.
    Ik neem ook altijd een alcoholgel mee voor mijn handen schoon te kunnen maken.
    Voor op het vliegtuig is een tijdschrift, puzzelboekje of een pak kaarten leuk om je bezig te houden.
    En een wegwerpcamera vind ik ook heel fijn om mee te nemen 😉
    Veel plezier op reis!!

    • Dankjewel voor de tips! Een puzzelboekje zit inderdaad ook standaard in mijn handbagage 😀 en die wegwerpcamera is ook een heel goede tip, want ik vind het toch altijd zwaar om met een grote camera te zeulen!

      • Wij hadden naar Rome een wegwerpcamera mee en hebben hiermee alleen andere mensen foto’s van ons laten nemen. We waren heel benieuwd hoe deze eruit gingen zien! En het was zeker de moeite waard, mooie, leuke en ook grappige foto’s met leuke herinneringen!

      • Oh wat een zalig idee, zo heb je eindelijk ook foto’s met elkaar (ik heb anders schrik dat mensen gaan lopen met mijn camera, haha!). Ga ik zeker onthouden voor de volgende vakantie 😀

Geef een reactie

