Freeman Cucumber Peel-Off Mask

Na mijn shoplog van een tijdje geleden waren velen onder jullie benieuwd naar het zogenaamde ‘komkommermasker’. Na het een aantal weken uitgebreid getest te hebben volgt hier dan de review!

Dit masker is een peel-off gezichtsmasker: je smeert het op je gezicht en een tijdje later kan je het er zo weer aftrekken. Geen gedoe met geklieder en afspoelen dus! De substantie is dik en plakkerig, maar smeert toch makkelijk uit. Afhankelijk van de hoeveelheid die je aanbrengt, verschilt de droogtijd. Wanneer je slechts een dun laagje aanbrengt is het masker al droog na vijf minuten. Wanneer je echter, zoals ik meestal doe, een dikkere laag aanbrengt, kan je het er gerust een kwartier laten opzitten. Aangezien je het droge masker eraf trekt, moet je wel oppassen met de gevoelige huid onder de ogen. Pas ook op met je wenkbrauwen, want die trek je nogal snel mee uit! Na het masker eraf te halen, gebruik ik nog wat micellair water om alle restjes te verwijderen.

Het masker ruikt heel fris, echt naar komkommer: perfect voor een warme zomerdag! Echt heel grote veranderingen zie ik helaas niet, wel is mijn huid schoner en zachter. Ben je dus op zoek naar een verkoelend en reinigend masker dan kan ik je deze zeker aanraden! Ik gebruik het masker ongeveer twee keer per week.

Voor een bus van 150 ml (lekker veel dus) betaal je ongeveer 5 euro. De maskers van Freeman zijn wel vaak in de aanbieding bij het Kruidvat of de Bijenkorf, check dus zeker even of je hem goedkoper kan scoren!

Liefs, Eva

7 gedachtes over “Freeman Cucumber Peel-Off Mask

  1. Ik ben echt benieuwd naar de geur hiervan! Haha, eigenlijk kan je hem dus gebruiken om je wenkbrauwen te waxen 😉 Ik weet niet echt of ik hem zou kopen, ik heb eens een nare ervaring gehad met een peel-off dus anders is zo’n grote tube weggesmeten geld.. Maar wie weet, ik onthou ‘m wel!

Geef een reactie

