MAC Diva-Ish

Na de examens besloot ik mezelf te verwennen met een nieuwe MAC lipstick. Net als bij Nouvelle Vogue (waarvan je de review HIER terugvindt), koos ik opnieuw voor een Limited Edition lipstick. Diva-Ish komt uit de MAC Is Beauty collectie die in het voorjaar in de winkel lag. De lipstick stond al heel lang op mijn verlanglijstje, maar vanwege school en de examens had ik geen tijd om echt te gaan shoppen. Aangezien ik lipsticks graag altijd test voor ik ze koop, was online shoppen ook geen optie. Ik had de lipstick dan ook maar uit mijn hoofd gezet, zeker toen ik zag dat hij overal uitverkocht was. Tot ik de Douglas in Maastricht een bezoekje bracht…

Omdat ik dacht dat Diva-Ish uitverkocht was, had ik online al gezocht naar een waardige vervanger. Mijn oog viel al snel op Relentlessly Red, een felle rode/roze kleur. Toen ik hem echter liet swatchen op mijn lippen in de winkel, was ik toch niet omvergeblazen: ik vond de kleur wat te fel en te rood voor mij. Ik had de hoop op een nieuwe MAC lipstick al opgegeven, tot ik opeens een mooi exemplaar omdraaide: Diva-Ish! Hoewel de lipstick op de online winkel van Douglas is uitverkocht, hebben enkele filialen hem wel nog, joepie! De verkoopster bracht hem aan bij mij en ik was meteen verkocht, wat een prachtige kleur!

Diva-Ish heeft een Amplified Cream finish. Dit betekent dat hij net als een Matte of Satin lipstick een heel goede dekking en houdbaarheid heeft, maar veel romiger is. Hij is dus minder uitdrogend maar heeft net zo een goede pigmentatie. Bij het swatchen merkte ik dit al meteen: hij voelt echt boterzacht aan en geeft meteen een knalkleur af met slechts een laagje. De kleur is echt precies wat ik zocht: lekker fel dieproze, perfect voor de zomer. Ik ben er he-le-maal verliefd op!

Net zoals de meeste andere MAC lipsticks blijft ook Diva-Ish een aantal uur goed zitten. Hij geeft wel lichtjes af maar overleeft gemakkelijk een drankje en een hapje. De lipstick brokkelt helemaal niet af maar vervaagt heel mooi. Hij trekt als het ware in je lippen en laat een laagje kleur achter.

Zoals je wel kan lezen, ben ik helemaal tevreden met Diva-Ish. Ik vind het echt een hele mooie toevoeging aan mijn lipstickstash en weet nu al dat dit een van mijn lievelingskleuren zal zijn deze zomer. MAC lipsticks zijn wel aardig duur (ze kosten 19 euro per stuk), maar zijn het geld dubbel en dik waard vanwege de prachtige kleuren, pigmentatie en houdbaarheid.

MAC lipsticks kosten 19 euro per stuk en zijn te koop in de webshop, in een MAC-filiaal en in de MAC counters bij oa. Douglas en de Bijenkorf.

Liefs, Eva

8 gedachtes over “MAC Diva-Ish

  1. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

