Victoria’s Secret Pure Daydream

Een tijd geleden kon je de inhoud van mijn tweede swappakketje al zien (HIER). Daarin las je ook hoe blij ik was toen ik een bodysplash van Victoria’s Secret tevoorschijn toverde. Ik wou er altijd eentje hebben, maar ze waren nooit eens in de aanbieding. Ik was dan ook enorm gelukkig dat Isabelle (haar blog) er eentje voor mij kocht. Ben je benieuwd wat ik van mijn allereerste product van Victoria’s Secret vind? Lees dan snel verder!

IMG_1603

De bodysplashes (officieel heten ze ‘fragnance mist’) zitten steeds in een mooie grote fles met het welbekende strikje van Victoria’s Secret er op. Pure Daydream heeft de geur van pearl orchid (orchidee) en pink currant (roze bessen). Hij ruikt erg zoet en fruitig, heel lekker voor in de zomer! Bovendien bevat hij Aloe Vera (zorgt voor een verkoelend effect) en kamille (zorgt voor een kalmerend effect). Dit is dus een perfect geurtje om even te sprayen op warme zomerdagen.

Aangezien het slechts een body mist is, blijft de geur niet zo lang hangen als bij een parfum. Toch zal je er ongeveer een uurtje plezier van hebben. Ook is hij erg zuinig in gebruik, met een spray ruik je de geur al heel fel. Met zo’n grote bus kom je dus heel erg lang toe (tenzij je net zoals mij lekker veel sprayt omdat de geur zó lekker is!).

Deze body mist is te koop bij oa. bol.com voor 12,99 euro per stuk.

Kende jij deze geur al?

Liefs, Eva

9 gedachtes over “Victoria’s Secret Pure Daydream

  1. Lijkt me inderdaad fijn voor op warme dagen, dan draag ik niet graag parfum maar grijp ik inderdaad eerder naar iets lichter en dan lijkt dit me perfect!
    Blij dat hij fijn ruikt, want dat kon ik natuurlijk niet testen, haha!

  2. Ik wil al een tijdje zo eentje! Fijn dat ik weet dat het zuinig in gebruik is en lichter. En ideaaal voor deze hitte lijkt mij! Hmm… misschien eens bestellen hihi. XO

Geef een reactie

