Shoplog: Maastricht (Bijenkorf, Etos en MAC)

Nu ik vakantie heb, heb ik weer lekker veel tijd om te shoppen. Maastricht is een van mijn favoriete shopsteden: je vindt er talloze leuke winkels en dat in een gezellig decor. Afgelopen maandag besloot ik dan ook om nog eens een bezoekje te brengen aan de stad. Ik vond er helaas geen kleding (het was ook veel te warm om dingen te passen), maar wel enkele fijne beautyspullen. Kijk je even mee naar mijn geshopte dingen?

Ik vind de Bijenkorf echt een hele leuke winkel, vooral tijdens de sale. Dan sla ik namelijk altijd wat producten in die ik anders te duur vind. Deze keer liep ik naar buiten met een komkommermasker van Freeman. Normaal kost deze 4,99 euro, maar ik kon hem afrekenen voor 3 euro. Ik heb hem nu al een keer getest en ik moet zeggen, hij is echt heerlijk! Een uitgebreide review volgt zeker en vast.

Ook de Etos breng ik elke keer weer een bezoekje. Aangezien mijn favoriete mascara, de Pump Up Booster van Miss Sporty, bijna op was kocht ik alvast een back-up. Dit pareltje kan je kopen voor 4,49 euro en een review ervan vind je HIER. Bij de kassa zag ik dat er een aantal Baby Lips in de aanbieding waren voor maar 2,50 euro per stuk, dat kon ik dus zeker niet laten liggen! Ik ging voor de geur Peach Kiss. Laat zeker weten of je hiervan een review wilt zien!

Last but not least: mijn nieuwe MAC lipstick. Omdat ik de afgelopen weken met mijn neus in de boeken heb gezeten, besloot ik dat het wel tijd werd voor een beloning. Ik koos voor de kleur Diva-ish, een roze kleur uit de Limited Edition lijn MAC Is Beauty. Ik ben er echt he-le-maal verliefd op en schrijf dus zeker nog een review! MAC lipsticks zijn te koop voor 19 euro per stuk, ik kocht de mijne bij de MAC counter in de Douglas.

Liefs, Eva

11 gedachtes over “Shoplog: Maastricht (Bijenkorf, Etos en MAC)

  1. Wat leuk dat je in Maastricht bent gaan shoppen 🙂 Ik woon in de binnenstad en ik moet me altijd inhouden haha xD En de MAC counter in de Douglas is veeeeel leuker en die in de Bij… In de Bij zijn ze altijd redelijk bot/kijken je aan alsof je niet genoeg geld hebt om daar iets te kopen

    • Pfoe ik zou me niet kunnen inhouden! En ja precies, bij de Bij hadden de verkoopsters totaal geen aandacht voor mij en praatten ze gewoon met elkaar, echt onvriendelijk! Bij de Douglas werd ik gelukkig meteen geholpen 🙂

Geef een reactie

