Yves Rocher Lippencil – Rose Sorbet

Een paar weken geleden zat er bij de Flair een bon voor een gratis lippencil van Yves Rocher. Na het lezen van Alexandra’s review over de lippencils was ik helemaal overtuigd: die moest en zou ik hebben. En zo had ik een half uurtje later al een exemplaar in mijn handen! Ik koos voor de felroze kleur ‘Rose Sorbet’.

Rose Sorbet - Yves Rocher

De laatste tijd zie je ze overal in beautyland opduiken: de lippencils. Het zijn dikke potloden waarmee je je lippen letterlijk inkleurt. Deze van Yves Rocher heeft een draaidop, waarmee je de pencil handig omhoog kan draaien. Hij hoeft dus ook niet geslepen te worden! Hij voelt boterzacht aan, bijna als een lipbalm, en brengt heel netjes aan ondanks de dikke punt.

Rose Sorbet - Yves Rocher

Rose Sorbet is een lekker felroze kleurtje met een perfecte dekking. Ik krijg meteen een instant-zomergevoel als ik deze op doe! Bovendien hydrateert hij goed en geeft hij een mooie shine aan je lippen. Hij blijft dan ook nog eens een paar uurtjes zitten, wat wil je nog meer?Rose Sorbet - Yves Rocher

Rose Sorbet - Yves Rocher

Zoals je wel kan merken vind ik dit echt een top lipproduct! Normaal gezien hou ik meer van matte lipsticks, maar deze lippencil heeft toch wel mijn hartje veroverd met zijn mooie kleur en prachtig pigment. Goed gedaan Yves Rocher!

De lippencil is verkrijgbaar in zes kleuren voor 6,95 euro bij Yves Rocher.

Liefs, Eva

20 gedachtes over “Yves Rocher Lippencil – Rose Sorbet

  1. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

