Mijn favoriete roze verzorgingsproducten

Heel wat meisjes houden wel van roze, ik ben hier helemaal geen uitzondering op! Qua kleding ben ik mijn roze periode al even voorbij (misschien ook maar gelukkig), maar mijn verzorgingsproducten mogen lekker knallen. Het roze doet me meteen denken aan een lekker fruitige geur en hier ben ik dol op. Duik je mee in mijn verzameling roze producten?

IMG_1337

IMG_1313

Laten we maar meteen beginnen met een klassieker. Snow Fairy van Lush was enkele jaren op rij volledig uitverkocht en dat is helemaal terecht. Deze ruikt zo zoet! Het lijkt net alsof je je wast met snoepjes, heerlijk.

IMG_1243

Mijn nieuwste aanwinst is deze mini hand- en body lotion van Treacle Moon, in de geur ‘The Raspberry Kiss‘. Toen ik laatst bij AH was, zag ik dat ze er eindelijk Treacle Moon verkochten. Helaas staat mijn douchegelkastje al vol, maar dit kleintje kon ik niet laten liggen. Bovendien kostte hij maar 99 cent, score! Hij ruikt lekker zoet naar framboosjes en maakt je handen en huid superzacht.

IMG_1257

Een tijd geleden waren de producten van I Love… aan 50% bij Kruidvat. Ik had hier al een douchegel van en wist dus hoe heerlijk die zijn. Ik ging voor de geur ‘Strawberries and Cream‘: deze ruikt naar aardbeienyoghurt, jummie! Hij schuimt lekker en voelt erg zacht aan.

IMG_1304

Voor afgelopen Kerst kreeg ik de Redberries lijn van Yves Rocher cadeau. De scrub ervan is zeker een grote favoriet. Er zitten kiwipitjes in, die je huid enorm zacht maken. Bovendien blijft de lekkere geur van rode besjes nog urenlang op je huid hangen!

IMG_1266

Als laatste heb ik nog een douchegel voor jullie: de ‘Early-Harvest Raspberry‘ van The Body Shop. De bekende douchegel van TBS, maar dan met een lekkere frambozengeur. Dit was een geur van vorig jaar en is nu dus (helaas) niet meer verkrijgbaar. Hopelijk komt hij ooit in het vaste assortiment te zitten, want het is echt een zalige lijn!

Wat is jouw favoriete roze product?

Liefs, Eva

10 gedachtes over “Mijn favoriete roze verzorgingsproducten

  1. Wat een leuk idee om al je roze producten te tonen! Ik heb die douchegel van The Body Shop ook, ik vind dat hij geweldig ruikt! Hij is helaas bijna op…
    Naar de scrub van Yves Rocher en Snow Fairy van Lush ben ik eigenlijk heel benieuwd, ik ga eens kijken in de winkel 🙂
    x, Lena

  2. Ik ben ook helemaal fan van Snow Fairy! 🙂 Normaal hou ik ook van alles van The Body Shop, maar die showergel uit de Raspberry lijn vond ik niet zo lekker! 🙂

  3. Pingback: Mijn favoriete haarverzorgingsproducten | Her Name Is Eva

  4. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

