3x Ebay lipgloss

Wie me al wat langer volgt, weet dat ik dol ben op Ebay. Ik shop er allerhande spullen: kraaltjes, leuke bureauspullen, zonnebrillen,… noem maar op! Ik zag al vaker goedkopere make-up voorbijkomen, maar durfde het nog niet zo goed te kopen. Wat als het allemaal maar weggegooid geld is? Op de blog van Daniëlle van Make Me Blush zag ik HIER plots lipgloss van Ebay voorbijkomen en wow, wat zag dat er goed uit! Even later zwierde ik zelf 3 exemplaren in mijn winkelmandje et voila: zie hier mijn review!

IMG_0706

Alle glossjes zitten in een soort proefbuisje met zwarte dop. Ik vind het er wel leuk uitzien, vooral met die zwarte versieringen! Helaas kan je ze niet rechtop zetten, ikzelf heb ze in een glaasje staan. Je brengt de lipgloss aan met een sponsapplicator. Dit werkt vrij nauwkeurig en netjes. Wel oppassen dat je geen foutjes maakt: want de gloss zit al snel muurvast!

IMG_0712

Op Ebay heb je geen duidelijke foto’s van de kleuren, dus ik heb ze maar op de gok gekozen. Ik ging voor de nummers 2, 21 en 35.

IMG_0716

IMG_1009IMG_1014

02 is een mooie oudroze kleur, perfect voor overdag. Hij geeft je lippen wat extra kleur, zonder te veel op te vallen. Me like!

IMG_0720

IMG_1041

IMG_1043

21 is in het echt veel feller als in het flesje, waar hij wat op 02 lijkt. Eenmaal aangebracht is 21 een felle koraalroze kleur. Een ideaal zomerkleurtje!

IMG_0722

IMG_1057

IMG_1072

35 is mijn favoriet van de drie kleuren. Het is een mooie, opvallende framboosroze kleur. Net als 21 is dit een heerlijke zomerkleur!

IMG_1014-vert

Van boven naar onder: 02, 21, 35. Ik vind alle drie de kleuren supermooi. 02 is perfect voor overdag, en 21 en 35 ga ik zeker veel dragen deze zomer.

Zoals ik al zei blijven de glossjes muurvast zitten. Pas dus zeker op met foutjes maken! Het nadeel hiervan is dat je soms een trekkerig gevoel hebt, maar dat verdwijnt na een tijd. Ook moet je goed schrobben om hem eraf te krijgen, hou dus zeker make-upremover bij de hand! Eenmaal op de lippen overleven deze glossjes zowat elke maaltijd of drankje. Wel vervaagt hij een heel klein beetje aan de binnenkant, maar dat is pas na een paar maaltijden. Ben je dus op zoek naar een lipgloss die echt urenlang blijft zitten? Kijk dan zeker eens op Ebay!

De lipgloss is oa. HIER te koop voor 99 dollarcent.

Liefs, Eva

4 gedachtes over “3x Ebay lipgloss

Geef een reactie

