Wishlist: Bloggers Swappen België

Net zoals een tijdje geleden, doe ik nu weer mee met de swap van Bloggers Swappen België. Om het mijn swapmaatje wat makkelijker te maken, besloot ik een wenslijstje te maken. Dus liefste swapmaatje: met onderstaande dingen kan je me heel blij maken! Natuurlijk ben ik ook gelukkig met gelijkaardige dingen, maar dan heb je al een idee van mijn interesses.

blush-horz2

soft-matt-lipbalm-11235403-product_rd-22851744-horz

Colour Wheel van NYC: 4,99 euro (LINK)
Blush Palette van Make-up Revolution: 6 pond (LINK)
Blushing Heart van Make-up Revolution: 4,99 pond (LINK)
Rimmel Provocalips: 11,49 euro (LINK)
Soft Matte Lipbalm van HEMA: 4,50 euro (LINK)
Stickers van HEMA: 1,10 euro (LINK)
Victoria’s Secret Bodymist: 11,99 euro (LINK)
Make-up tasje H&M: 2,99 euro (LINK)

Wil jij ook een keer swappen? Neem dan eens een kijkje op onze facebookpagina!

Liefs, Eva

5 gedachtes over “Wishlist: Bloggers Swappen België

Geef een reactie

