Shoplog: Ebay

Een tijd geleden kon je hier al lezen wat er onderweg was van Ebay, en ondertussen zijn die items al binnen. In deze shoplog vind je spullen van dat artikel, maar ook dingen die ik al eerder of later bestelde. 

IMG_0905

IMG_0869

Naar deze drie lipglossjes was ik heel benieuwd. Ze kosten maar een dollar paar stuk, dus zouden ze wel iets zijn? Ik kan je nu alvast zeggen dat ze heel, heel erg goed blijven plakken!  Het duurde ongeveer drie weken voor ze aankwamen. Een review hiervan volgt zeker!

IMG_0918

Op de foto zie je de ‘I love you,,,’ bedels en de gouden jump rings die ik bestelde. Deze kwamen op dezelfde dag aan, na ongeveer twee weken. Ook zie je zilveren hartbedeltjes en gouden kraaltjes in de vorm van een blaadje, deze bestelde ik al eerder. Over alle kraaltjes ben ik zeer tevreden!

De ketting waar iedereen het meest benieuwd naar was, was het gouden staafje. Hier bestelde ik er een extra van, die ik binnenkort ga weggeven. Het duurde ongeveer 2 weken voor ik de ketting aankreeg. De andere ketting, met de E eraan, was er al na een week! De bedel is iets groter als ik me had voorgesteld, maar het is alsnog een mooie ketting.

IMG_0929

Afsluiten doen we met het schattigste item van de shoplog. Want hoe lief zijn deze post-its? Je vindt er een hoop verschillende op Ebay, maar ik ging voor deze Polar Bear versie, met schattige walrusjes, pinguïngs en ijsberen. Deze post-its koop je voor nog geen dollar en vallen al een week later op je deurmat! (LINK). Ik ga er meteen wat extra bestellen om bij mijn snailmail te stoppen.

Liefs, Eva

9 gedachtes over “Shoplog: Ebay

  1. Wat een leuke spulletjes! Zelf heb ik nog nooit iets besteld op Ebay, ik ben altijd bang dat er iets misgaat. Maar die post-its zien er wel heel erg leuk uit..

    • Bij mij is er nog nooit iets misgegaan en ik heb al heel veel besteld op Ebay! Ik zou het dus zeker eens proberen, zeker als je er nog geen dollar voor betaalt 🙂 en de post-its zijn inderdaad superschattig, zeker de moeite waard om te bestellen 😀

  2. Pingback: Minimalistische kettingen van eBay | Her Name Is Eva

Geef een reactie

