What’s in my make-upbag

Een paar jaar geleden kreeg ik bij Esprit dit make-uptasje gratis. Ondertussen sleep ik het al zo’n twee jaar op en af tussen Leuven en thuis. Benieuwd naar de inhoud ervan? Lees dan snel verder!

IMG_0266

IMG_0289

Beginnen doen we met een onmisbaar duo in mijn tas. Mijn favoriete lipcombo bestaat uit Nouvelle Vogue van Mac en de Marry Me, Raspberry! lipliner van Catrice. Dit is echt mijn go-to lipkleur: niet te fel en heel lief.

IMG_0297

Voor mijn gezicht gebruik ik altijd de Morning Baby! BB Cream van Miss Sporty in de kleur 001 Light. Hij geeft een medium dekking zonder zichtbaar te zijn. Omdat ik hem elke dag gebruik, heb ik al een flesje versleten. Gelukkig is deze vaak in de aanbieding en kocht ik een tijd geleden een back-up! Omdat de BB Cream niet alle grotere plekjes verdoezelt, gebruik ik vaak ook nog de Coverstick van Catrice in de kleur 005 Light Beige. Dit is een prima concealer voor een klein prijsje! Om te voorkomen dat mijn huid doorheen de dag gaat glimmen, moet ik zeker afpoederen. Hiervoor gebruik ik het All Matt Plus Powder van Catrice (010 Transparent). Zoals je ziet zijn de letters op het deksel er al afgesleten door het dagelijks te gebruiken!

IMG_0301

De Pump Up Booster Mascara van Miss Sporter is een groot favoriet van mij, zoals je hier ook al kon lezen. Hij verlengt mijn wimpers, laat ze prachtig krullen en maakt ze intens zwart. Ik kan echt niet meer zonder!

IMG_0306

Qua blushes wissel ik vaak af: ik zorg altijd dat ik een subtielere blush en een fellere variant bij de hand heb. Voor een licht blosje kies ik voor de Multi Colour Blush van Catrice in 060 Strawberry Frappucino. Wanneer het iets meer mag zijn, ga ik voor de Silky Touch Blush van Essence in 30 Secret It-girl. Dit was de allereerste blush die ik kocht!

IMG_0320

Om mijn make-up mooi aan te brengen heb ik drie favoriete kwasten. De linkse kwast kocht ik bij Mini In The Box en gebruik ik om mijn BB Cream mooi te verdelen. Deze is echt superzacht en werkt heel goed. Hier volgt dus zeker nog een review van! De twee andere kwasten zijn van Essence en gebruik ik om poeder aan te brengen (midden) en om blush op te doen (rechts). Ze werken beiden erg fijn en zijn heel betaalbaar, zeker een aanrader dus voor wie nog op zoek is naar goede budgetkwasten.

IMG_0279

Voor de rest heb ik nog wat kleinere spulletjes erin zitten. Deze drie paar oorbellen draag ik heel graag en passen overal bij. Ze verdienen dan ook zeker een plaatsje in mijn make-upbag! De twee linkse oorbellen zag je al voorbijkomen in een shoplog. De hartjesoorbellen heb ik al zo lang dat ik niet meer weet waar ik ze heb gekocht! Ook stop ik steevast een elastiek in mijn tasje en enkele schuifspeldjes: deze komen altijd van pas.

IMG_0275

Welk product kan jij niet missen in je make-up tas? 

Liefs, Eva

7 gedachtes over “What’s in my make-upbag

  1. Leuke inhoud! 😀 De producten die ik altijd overal mee heen sleur zijn mijn Yves Rocher Sexy Pulp mascara en de Bourjois Colour Boost lipstick in Peach On The Beach 😀

  2. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

