On my way from ebay

Mijn no buy-maand is afgelopen: dat betekent dat ik weer dingen kan kopen, joepie! Doorheen de maand maart verzamelde ik heel wat ebay-links op mijn verlanglijstje, waar ik nu eindelijk wat van kan aanschaffen. 

ebay1

Ik kocht een voorraad gouden jump rings: hiermee kan je bedels bevestigen aan armbanjes of kettingen.
Jump rings: 0,99 dollar voor 480 ringetjes van 5 mm – gratis verzending (HIER).

Deze lipglossjes zag ik eerder al op een andere blog en wow, wat een pigment hadden ze! Ik besloot om ze zelf ook eens te testen.
Lipglosses: 0,99 dollar per stuk, ik kocht nummer 02, 21 en 35 -gratis verzending (HIER).

Dit kettinkje vond ik te lief (en te goedkoop) om niet mee te nemen. Helaas hebben ze om een of andere vreemde reden enkel de letters van A tot P, zo jammer!
Ketting met E-bedeltje: 0,78 dollar – gratis verzending (HIER).

Ook dit kettinkje vond ik superlief: het is heel minimalistisch en past daarom zowat overal bij. Omdat ik hem zo leuk vond, kocht ik er niet een, maar twee. Hiermee wil ik een van jullie verrassen: hou dus zeker de blog in de gaten!
Ketting met staafje: 0,79 dollar per stuk – gratis verzending (HIER).

Ik was al lang op zoek naar leuke bedeltjes om aan mijn zelfgemaakte armbandjes te hangen, en nu heb ik ze eindelijk gevonden! Deze “I love you…” bedels zullen zeker en vast mooi staan bij mijn armbanden.
I love you… bedeltjes: 1,98 dollar voor 20 stuks – gratis verzending (HIER).

Liefs, Eva

6 gedachtes over “On my way from ebay

  1. Leuke spulletjes heb je gekocht! Die kettinkjes met zo’n recht stukje had ik laatst bij de H&M gezien, echt super leuk zijn die! Maar omdat ik sinds kort alles zelf moet kopen van kleedgeld, heb ik niet echt een hoog budget, maar anders had ook zo’n kettinkje gekocht. Wel best goedkoop op Ebay 😀

    Liefs,
    Eva

  2. Pingback: Shoplog: Ebay | Her Name Is Eva

Geef een reactie

