Detangler Brush – Forever21

Toen ik een hele tijd geleden bij Forever21 in Antwerpen was, zag ik heel wat leuke haarborstels hangen. Ik twijfelde nog tussen een gewone borstel en een Detangler Brush, maar uiteindelijk koos ik toch voor het laatste. Gewoon, om eens iets nieuws te proberen. Dit leuke mintgroene exemplaar ging met mij mee naar huis.

IMG_0189

Deze Detangler Brush belooft je haar te ontklitten op een bad hair day. Hij heeft plastieke stekels in drie lengtes en een afgeronde vorm, die de vorm van je hoofd volgt.

IMG_0188

De borstel glijdt gemakkelijk door mijn dik haar en ontklit het helemaal, zonder te trekken. Bovendien zorgt hij ervoor dat mijn haar beter ligt, maakt hij mijn haar steiler en heerlijk zacht. Wat een topborstel!

Normaal gebruik ik een ronde borstel, die ik ook prima vond. Maar sinds ik deze detangler brush gebruik, kan ik echt niet meer zonder! Andere borstels trekken nu te fel aan mijn haar en doen dus veel pijn. Mijn haar is helemaal gewend aan de Detangler Brush! Extra pluspunt: omdat de stekels wat verder uit elkaar staan, is hij ook makkelijk schoon te maken.

IMG_0187

Als je nog op zoek bent naar een borstel die heel lief is voor je haar, maar toch alle klitten er uit haalt en je haar lekker zacht maakt: dan is deze Detangler Brush echt iets voor jou!

Heb jij al een Detangler Brush in je bezit?

Detangler Brush by Forever21 – 3 euro

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Detangler Brush – Forever21

  1. Klinkt goed! Ook een hele mooie kleur, lekker fris! Zelf heb ik de Betty Brush (kruidvat) en ik moet zeggen dat ik er in het begin erg tevreden was, totdat ik besloot om een Tangle Teezer aan te schaffen. Toch een enorm verschil!
    x

Geef een reactie

