Blogsale: oorbellen

Ik heb mijn oorbellendoosje eens flink uitgezocht en nu heb ik heel wat oorbellen die ik graag wil verkopen. Deze draag ik niet meer en de meeste zijn zelfs ongedragen, of maar een keertje ‘gepast’. Omdat ik er zelf vaak niet heel veel voor heb betaald, vraag ik er ook maar een klein prijsje voor. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, maar aangezien alles in een envelop past, hoef je enkel de postzegel te betalen! (Voor België is dit 70 cent en voor Nederland 1.20 euro). Bij aankoop van meerdere oorbellen betaal je natuurlijk maar een postzegel (zolang het in de envelop past). Bij interesse mag je gewoon hier reageren met je mailadres!

IMG_0213-tile - kopie

IMG_0213

Kleine oorbellen – 50 cent/paar (de vier rode horen samen)

IMG_0219 IMG_0228 IMG_0209Grote oorbellen: 1 euro/paar

Liefs, Eva

Een gedachte over “Blogsale: oorbellen

  1. Wat heb je veel oorbellen! Het is niet helemaal mijn smaak, dus ik denk niet dat ik er wat van ga kopen. Nouja, eigenlijk vind ik die sterretjes wél erg leuk, maar zoiets heb ik al! 🙂

    Liefs,
    Eva

Geef een reactie

