Snail mail van Chloë

Een tijdje terug schreef ik mij in op Tante Jannie’s Postkamer: hier kan je fijn snailmailen met mensen uit België en Nederland. Afgelopen maandag kreeg ik mijn eerste post: een leuke brief (met extra’s) van Chloë!

IMG_0194IMG_0196

Het thema van deze brief was duidelijk Pasen: overal zaten kuikentjes en eieren verstopt. Chloë schreef een hele lieve brief, ze had zelfs mijn blog gelezen om wat meer over mij te weten te komen, supertof! Ook kreeg ik wat vragen mee van haar, zoals wie mijn favoriete artiest is en welke film ik het liefst zie.

IMG_0195

Naast de lieve brief zat er ook een leuke ‘survivalkit voor DIY’ers’ in. Hierin zaten enkele toffe goodies: mooie papiertjes om mee te knutselen, vrolijke lintjes, leuke post-its… echt iets voor mij!

IMG_0199

Lieve Chloë, mocht je dit lezen: heel erg bedankt voor deze leuke snailmail, er is al een briefje terug onderweg 😉

Heb jij wel al eens gesnailmaild?

Liefs, Eva

PS: wil je ook graag een briefje van mij ontvangen? Mail dan zeker je naam, adres en interesses naar hernameiseva@hotmail.com. Misschien krijg je binnenkort dan wel post van mij!

11 gedachtes over “Snail mail van Chloë

Geef een reactie

