PLOG: All Time Low @ Trix – 13/03/2015

Wie mij een beetje kent, weet dat ik grote fan ben van All Time Low. Ondertussen volg ik ze al zo een zes jaar en zag ik ze afgelopen vrijdag voor de vijfde keer in real life. Ook mocht ik ze eindelijk ontmoeten: een heel leuk moment! Lees snel verder voor mijn foto’s en het verslag.

RIMG0002 (2)

RIMG0003 (2) RIMG0009 (2)

Rond 15 uur vertrokken we naar Antwerpen, wat ongeveer een uurtje rijden is. Het was even zoeken naar de parking maar on half 5 kwamen we aan bij de Trix, netjes op tijd voor de signeersessie. Na een uur wachten (de signing begon later als gepland) was het dan eindelijk zo ver: ik ging All Time Low ontmoeten! Iedereen kreeg een grote poster, speciaal ontworpen voor Antwerpen, die je dan kon laten signeren. Het signeren zelf was heel snel voorbij. Je had niet echt de kans om een babbeltje te slaan of een foto met hun te maken, maar ik heb wel een high-five gekregen!

RIMG0012

Na de signeersessie begon het wachten voor de deur van de zaal. Normaal kregen we met het ticket voor de signeersessie ook een early entry voor het concert, maar helaas was dit niet zo. We mochten gewoon om half 8 binnen, zoals de rest van het publiek. Omdat we er al vroeg waren, stonden we redelijk vooraan: ongeveer op de vierde rij in het midden. Na de twee voorprogramma’s was het dan eindelijk zo ver: rond 22 uur begon All Time Low te spelen.

Ook al had ik ze al vier keer gezien: hun show blijft altijd leuk en verrassend. Ze speelden enkele klassiekers, zoals Lost In Stereo en Dear Maria, maar ook enkele nieuwe liedjes. Het hoogtepunt was voor mij het moment waarop Alex (de zanger) solo mijn lievelingsliedje Remembering Sunday speelde, dit vind ik altijd zo mooi! Ook Something’s Gotta Give en Kids In The Dark, twee liedjes van het album dat binnenkort uitkomt, waren heel leuk om te horen. Op het einde vingen we nog een flesje water van Alex, leuk souvenirtje! Alweer een topshow dus!

RIMG0059

Met Jack

Na de show wou ik nog even wachten bij de tourbus om een glimp van de mannen op te vangen. Na een uurtje wachten hadden we geluk: ze kwamen naar buiten! Hier is het me gelukt om nog een foto met Jack (de gitarist) te kunnen maken. Rond 1 uur ’s nachts vertrokken we terug huiswaarts.

Het was een hele lange en vermoeiende dag, maar ik vond het meer dan de moeite waard. Ik heb mijn helden eindelijk van dichtbij kunnen zien en aanraken en het was weeral een geweldige show! Op naar de zesde keer?

Liefs, Eva

6 gedachtes over “PLOG: All Time Low @ Trix – 13/03/2015

Geef een reactie

