Shoplog: Mini In The Box

Ik shopte al vaker bij Mini In The Box, het kleinere zusje van Ebay. Het leuke aan deze site is dat alles spotgoedkoop is! Ook vind je er namaakspullen van zowat alles. Onlangs had ik enkele bonnen, waardoor ik enkele dingen zo goed als gratis kreeg. Benieuwd wat ik shopte? Lees dan snel verder!

IMG_9987

Als eerste kocht ik iets wat al langer op mijn wenslijstje stond: een (fake) Real Technique kwast. Op Mini In The Box kan je kiezen voor een goedkopere en een duurdere versie van deze kwast. Ik koos voor de goedkopere, het nadeel hiervan is dat je niet weet welke van de vijf kwasten je gaat krijgen. Ik had geluk en kreeg degene die ik wou: een stipple brush. Op het eerste zicht lijkt hij prima, maar er komt zeker nog een uitgebreide review van!
Make-upkwast: 2,66 euro en HIER te verkrijgen.

IMG_9971

IMG_9996

Verder kocht ik nog twee paar oorbellen: uiltjeshangers en witte double-dots oorbellen. De uiltjes voelen gelukkig heel licht aan, ondanks dat ze best lang zijn. De kleur van de double-dots oorbellen is echt prachtig: ze zijn mat wit!
Uiltjes oorbellen: 1,18 euro en HIER te verkrijgen.
Double-dots oorbellen (kleur 9): 1,77 euro en HIER te verkrijgen.

Liefs, Eva

PS: vandaag ga ik naar het concert van All Time Low, joepie!

5 gedachtes over “Shoplog: Mini In The Box

Geef een reactie

