Wat er in mijn swappakketje zat

Een tijdje geleden vertelde ik al over de swapgroep die ik had opgericht. Op 7 maart mochten de verzonden pakketjes eindelijk opengemaakt worden. Heel toevallig kreeg ik een cadeautje van Alexandra, waar ik (door de groep) mee bevriend ben geraakt. Zij wist dus al een beetje wat ik leuk vond en stelde een superleuk pakje samen!

IMG_0008

IMG_0037

Toen ik de doos opendeed herkende ik eigenlijk al meteen het hartjeslintje van Alexandra, dat zat namelijk al rond een briefje dat ik eerder van haar kreeg. Als eerste las ik het superschattige kaartje, er staat ‘Hello Sunshine‘ op, lief toch?

IMG_0014 IMG_0015

Bij het kaartje zaten enkele goodies van HEMA. Wie me een beetje kent weet dat ik dol ben op de spullen van HEMA: ze zijn zo lief en vrolijk! Alexandra koos voor mij een hele hoop post-its uit. In het boekje zitten kleinere post-its met bloemetjes, to-do lijstjes en etiketten. Dit boekje heb ik al eens vastgehad in de winkel, heel toevallig! Ook zaten er wat grotere post-its bij, deze vind ik zo mooi! Het is een pakketje met drie varianten: een hartje met strikje erop, ronde to-do lijstjes en witte briefjes met kleine strikjes. Deze had ik nog nooit zien liggen dus dat is extra leuk.

IMG_0033

Als laatste zat er nog een lakje in van de Essence Colour&Go collectie. Het is een roze lakje met een sparkle sandeffect, hier hou ik wel van! Ondanks mijn enorme nagellakstash had ik deze nog niet, dat op zich verdient al een applausje.

Lieve Alexandra, heel erg bedankt voor dit lieve pakketje! Ik word helemaal vrolijk van alle bijpassende kleurtjes, supertof!

PS: ben jij ook een Belgische blogger en wil je binnenkort wel eens swappen? Word dan snel lid van DEZE GROEP.

Liefs, Eva

14 gedachtes over “Wat er in mijn swappakketje zat

  1. Pingback: Belgian BloggerSwap #1 | Jane's Addictions

  2. Pingback: 9 dingen die ik nu veel liever zou doen als blokken | Her Name Is Eva

  3. Pingback: Inhoud van swappakketje nummer 2! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

