Favorieten van februari

2015 lijkt nog maar pas begonnen en dan is het opeens al maart! Wat vliegt de tijd toch. Ook in februari kocht en kreeg ik heel wat leuke spullen, waar ik heel hard van genoten heb. In dit artikel lees je welke producten ik echt niet kon missen deze maand.

IMG_9912

IMG_9925

Een tijd geleden las je al dat het gezichtspoeder van Essence een van mijn favorieten was. Helaas is de deksel afgebroken waardoor ik hem niet meer onderweg kan gebruiken. Als vervanger koos ik voor het All Matt Plus Shine Control Powder van Catrice in de kleur 010 Transparent. Deze vind ik zelfs nog fijner als die van Essence: hij maakt mijn huid mooi mat en geeft ook meteen een kleurtje. Zo zie ik er zonder blush niet superbleek uit. Dat probleem had ik namelijk wel wat met het poeder van Essence! Zoals je ziet heb ik hem al vaak gebruikt, de letters zijn al vervaagd.

IMG_9933

Ondanks het mooie kleurtje dat het poeder me geeft, hou ik er toch van om blush te gebruiken. In februari gebruikte ik vooral de Multi Colour Blush van Catrice in 060 Strawberry Frappucino: deze geeft mijn gezicht een lief blosje, zonder too much te zijn.

IMG_9934

Het Energizing Woman parfum van MEXX kocht ik al in december, maar ben ik pas sinds kort echt veel gaan dragen. De geur is echt heerlijk: lekker fris en zoet fruitig. Een topper voor de aankomende lente!

IMG_9937

IMG_9938

Van blogvriendinnetje Alexandra kreeg ik een lief kaartje, superleuk! Kijk zeker eens op haar blog: ze is altijd op zoek naar nieuwe snail-mail-vriendjes.

IMG_9930

Dit witte parelarmbandje maakte ik zelf en draag ik bijna iedere dag. Het staat mooi bij zowat alle kleuren en maakt je outfit helemaal af. Soms draag ik het in combinatie met andere armbandjes, maar vaak ook gewoon zo.

Om af te sluiten nog wat chocolade: voor Valentijn kreeg ik een overdosis aan chocolade van mijn liefje. Mijn favoriet zijn zonder twijfel de zeevruchten van Guylian. Hier kan ik zo van genieten! Ik heb ze dan ook niet te gulzig opgegeten, zodat ik er extra lang plezier van had.

Van welke dingen heb jij genoten in februari?

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Favorieten van februari

Geef een reactie

