Shoplog: 3x Essie lakjes

De nagellak van Essie stond al tijden hoog bovenaan mijn verlanglijstje. Helaas vind ik 12 euro nogal veel voor een nagellakje en heb ik al een heleboel andere lakjes. Er een cadeau krijgen ging dus ook niet gebeuren! Toen ik een paar dagen geleden door het Kruidvat liep, kon mijn geluk niet op. Een afprijsbak met Essie nagellakken! Deze bak lag vol met lakjes die uit het assortiment verdwenen en nu te koop waren voor 4 euro. Je leest het goed: maar 4 euro! Dit betekende dat ik 3 lakjes voor de prijs van 1 kon kopen. Ik twijfelde dus niet en gooide meteen 3 mooie kleurtjes in mijn mandje. 

IMG_9733

Ik koos voor drie bijpassende kleurtjes: Merino Cool is een paarse tint, Big Spender zorgt voor knalroze nagels en A Cut Above is een topcoat met roze glitters. Ik vind het stuk voor stuk prachtige kleuren en kan niet wachten om ze te testen. Bereid je de komende tijd dus zeker voor op drie leuke reviews!

Welk lakje wil jij als eerste gereviewd zien?

Liefs, Eva

3 gedachtes over “Shoplog: 3x Essie lakjes

Geef een reactie

