Maart = no buy!

Ok, ik geef het toe: de laatste tijd heb ik nogal wat geld uitgegeven. Ik shopte in Londen, kocht cadeautjes voor jarige vriendinnen, stelde een swappakket samen en trakteerde mezelf op wat leuke goodies. Allemaal heel tof: maar nu heeft mijn spaarpotje ook wat rust nodig. Daarom heb ik besloten om in maart (vanaf morgen dus) even een no buy periode in te lassen. Geen onnodige aankopen, dus bye bye nagellakjes en andere spulletjes! Gelukkig hoef ik de komende tijd ook geen cadeautjes meer te kopen en heb ik voorlopig nog wel een voorraad te reviewen producten klaar liggen. Er zullen dus zeker nog artikelen online verschijnen! Ik probeer het een maand vol te houden en houd jullie op de hoogte. Het geld dat ik bespaar kan ik aan de kant leggen voor een nieuwe gsm of laptop, die zijn helaas aan vervanging toe. Nu maar hopen dat het lukt!

keep-calm-and-stop-spending-5

Heb jij al eens een no buy periode gehad?

PS: ik hou een kleine give-away op Instagram, je kan nog tot morgenavond 12 uur meedoen!

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Maart = no buy!

Geef een reactie

